ПРОЄКТ
Розробка автоматизованого робочого місця вагувальника
Нашим фахівцям було поставлене завдання: здійснити автоматизацію робочого місця ваговика для зважування вагонів та робочого місця ваговика для зважування автотранспорту. Для реалізації цього завдання було розроблено дві обробки для “BAS ERP”, які дозволяють швидко внести дані зважування, сформувати документ замовлення, вивести на друк накладну (для вагонів) та переглянути у звіті інформацію щодо зважування.
У конфігурацію “BAS ERP” додано новий регістр відомостей для зберігання результатів зважування автотранспорту та вагонів. Дані в регістр вносяться обробками “Робоче місце ваговика для зважування вагонів” та “Робоче місце ваговика для зважування автотранспорту”. Також реалізовано можливість редагування внесених даних, але вона доступна лише для користувача з відповідними правами.
Обробка “Робоче місце ваговика для зважування вагонів”
Вагон заїжджає на ваги і стає кожною парою коліс на платформу вагів. Вагон, що стоїть на терезах, завантажують. Через робоче місце ваговика дані про вагу транспорту, що завантажується, автоматично надходять в систему з вагового обладнання. Якщо вагон завантажений нерівномірно, товар відсипають і завантажують заново. До складу поїзда входить кілька вагонів.
Форму обробки поділено на дві частини. У лівій частині форми відображаються дані вагона, що завантажується. У верхній частині правої частини форми відображаються основні дані замовлення, а внизу - завантажені вагони у вигляді табличної частини.
Після натискання кнопки “Заповнити дані поїзда” доступними для заповнення ваговиком стають поля: номер вагона, вага тари, вантажопідйомність (виділено синім). Після заповнення полів стає активною кнопка “Додати вагон” (у разі, якщо якісь поля не будуть заповнені – кнопка не стане активною). При натисканні відбувається заповнення табличної частини (виділено зеленим), також очищаються поля для введення даних вагона.
Слід окремо відзначити, що відомі дані можна внести в таблицю для декількох вагонів відразу, а надалі, просто вибираючи потрібний вагон і натискаючи кнопку “Отримати вагу”, заповнити колонки таблиці, що залишилися порожніми, інформацією, отриманою зі зважувальних платформ.
Після натискання кнопки “Запустити” у лівій верхній частині обробки (виділено фіолетовим) відображається інформація, що надходить з вагів. Виділивши в таблиці потрібний вагон і натиснувши кнопку “Отримати вагу” заповнюємо колонки, що залишилися порожніми (зелене підкреслення). Також доступна можливість перезаповнити в таблиці дані, отримані з ваг.
Вибравши рядок у таблиці та натиснувши кнопку “Видалити вагон”, можна видалити дані по вагону з таблиці. Після заповнення даних поїзда та вагонів користувач натискає кнопку “Зберегти дані та сформувати замовлення”. Відбувається автоматичне створення, заповнення та запис типового документа “Замовлення клієнта” (дані для заповнення документа “Замовлення клієнта” вибираються з полів, що заповнюються у правій верхній частині форми), дані з таблиці зберігаються в реєстр, стає доступною кнопка “Витратна накладна для ж /д”, блокується кнопка “Видалити вагон”.
Нова друкована форма накладної доступна для друку з обробки “Робоче місце ваговика для зважуванню вагонів” за кнопкою “Витратна накладна для залізничного” та з форми документа “Замовлення клієнта” за кнопкою “Друк” та вибору друкованої форми “Витратна накладна для з/д”.
Обробка “Робоче місце ваговика для зважування автотранспорту”
Обробка візуально розділена на дві частини форми: область введення даних (ліворуч) та область зберігання даних відтарованих автомобілів, таблична частина (праворуч).
Після натискання кнопки “Додати автотр.” поля області даних стають доступними для заповнення. Закінчивши введення даних і отримавши вагу тари, користувач натискає кнопку “Вага тари”, після чого відбувається заповнення табличної частини. Далі натискається кнопка “Отримати дані”, після чого стають доступними для заповнення дані зважування заповненого автомобіля.
Після внесення інформації про автотранспорт проводиться його зважування, далі натискаємо кнопку “Вага тари” і дані записуються в табличну частину. Також стає активною кнопка “Отримати дані” та поля, необхідні для формування замовлення.
Після натискання на кнопку “Отримати дані” (на момент зважування вона відображається як “Зберегти дані”) заповнюється порожня колонка таблиці та стає активною кнопка “Зберегти дані та сформувати замовлення”.
В обох обробках реалізована можливість виклику звіту, яким передбачена можливість відбору за періодом, організацією, контрагентом, номенклатурою, складом і ваговиком. Також можна вибрати різні варіанти звіту: зважування авто, зважування вагонів, загальне. Залежно від вибраного – змінюється зовнішній вигляд звіту. Можливість вибору варіантів звіту не залежить від того, з якої обробки був відкритий звіт.
Звіт зважування авто
Звіт зважування вагонів дозволяє побачити результати зважування кожного вагона окремо
Повний звіт
Обробки дозволяють значно спростити роботу ваговика.