Ніхто з нас не застрахований від ламання комп'ютера, та й комп'ютерні віруси та атаки хакерів стали частиною нашого життя. Тому збереження даних облікової системи є важливим етапом роботи.
Лінійки програм “BAS” та програми попереднього покоління дозволяють зберігати архівні копії баз даних. І в цій статті ми описуємо алгоритм, як це можна зробити самостійно.
1. Потрібно вибрати потрібну базу та зайти до Конфігуратора.
2. Перевірити, чи всі користувачі вийшли з програми. Необхідно перейти до розділу “Адміністрування”, підрозділ “Активні користувачі”. У вікні “Активні користувачі” має бути лише один користувач.
3. Перейти до розділу “Адміністрування”, натиснути “Вивантажити інформаційну базу”.
У вікні “Зберегти” вказуємо назву файлу (назва інформаційної бази, дату вивантаження у форматі РРРРММДД, наприклад, “УТП_20181112”) і місце збереження файлу. Тип файлу *.dt. Як правило, файл зберігаємо на диск D або інші (бажано не зберігати на системний диск, де встановлена операційна система). Для зручності на диску D можна створити теку "Архівні копії” та зберігати бази до цієї теки за датами.
! Важливо Архівні копії можна не тримати на диску D, а переносити на зовнішній накопичувач (флешку, SSD, google disk, one drive і т.д.), щоб у разі пошкодження бази чи архівних копій на комп'ютері можна було відновити дані.
Також можна налаштувати автоархівацію за заданими параметрами, наприклад, щоб бази зберігалися щоночі або один раз на тиждень.
Налаштувати автоархівацію можуть фахівці компанії “JANUARY.UA”, дзвоніть 044 200-02-01