JANUARY.UA

які питання вирішує BAS БУХГАЛТЕРіЯ

BAS Бухгалтерія призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, підготовки обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включно з субкомісією), надання послуг, виробництво тощо. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Ведення обліку діяльності кількох організацій

Можна вести бухгалтерський та податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в єдиній або окремих базах.

Облік товарно-матеріальних цінностей

Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізовано згідно П(С)БО 9 "Запаси" і методичних вказівок з його застосування. Для підтримки способів оцінки FIFO на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік.

Складський облік

За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані.

Облік торговельних операцій

Автоматизовано облік операцій надходження та реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні та податкові накладні. Всі операції з гуртової торгівлі враховуються у розрізі договорів з покупцями і постачальниками.

Облік комісійної торгівлі

Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію.

Облік виробництва

Автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. Наприкінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

Облік заробітної плати та кадровий облік

В "BAS Бухгалтерії" ведеться облік руху персоналу, включаючи облік співробітників за основним місцем роботи і за сумісництвом, зокрема внутрішнім. Забезпечується формування типових форм за трудовим законодавством.

Облік основних засобів, нематеріальних та малоцінних активів

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".

Ознайомитись з усіма можливостями програми BAS Бухгалтерія на основному сайті компанії

JANUARY.UA

BAs бухгалтерія для пк

BAS Бухгалтерія

Базова

спрощена версія лише для одного користувача

4 200 грн


  • Лише для одного користувача без можливості збільшення кількості користувачів
  • Без можливості вносити зміни в конфігурацію 
  • Не підтримує  ведення обліку господарської діяльності кількох організацій.
  • Оновлення надаються безкоштовно
  • Договір ІТС не обов’язково

BAS БУХГАЛТЕРіЯ пРОФ

професійна версія без обмежень

8 400 грн

  • Версія для одного користувача з можливістю збільшення кількості користувачів
  • Можливість вносити зміни в конфігурацію
  • Можливість вести облік господарської діяльності кількох організацій.
  • Три місяці супроводу входять у вартість
  • Оновлення надаються за договором ІТС

BAS БУХГАЛТЕРіЯ КОРП

версія з розширеним блоком зарплати

24 000 грн

  • Має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати
  • Версія для одного користувача з можливістю збільшення кількості користувачів.
  •  Можливість вносити зміни в конфігурацію 
  • Можливість вести облік господарської діяльності кількох організацій.
  •  Три місяці супроводу входять у вартість 
  • Оновлення надаються за договором ІТС

Кожна версія постачається для одного користувача. Для збільшення кількості користувачів, які одночасно працюють з програмою в локальній мережі, необхідно придбати додаткові ліцензії (крім базової версії). Їх вартість становить:


  • Додаткова ліцензія для 1 користувача – 4 200 грн.

  • Додаткова ліцензія на 5 користувачів – 14 400 грн.

  • Додаткова ліцензія на 10 користувачів – 27 000 грн.

У вартість програми включено:


ВСТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ НА ВАШОМУ КОМП’ЮТЕРІ


НАВЧАННЯ РОБОТІ З ПРОГРАМОЮ


ПЕРВИННЕ НАЛАГОДЖЕННЯ ПРОГРАМИ

НАЛАГОДЖЕННЯ АРХІВАЦІЇ БАЗ ДАНИХ


Додаткові продукти для бухгалтера


Клієнт-Банк

від 1 700 грн

Автоматичне завантаження платежів з системи Клієнт-Банк в BAS Бухгалтерія

Ключі ЕЦП

від 166 грн

Наша компанія є Акредитованим центром видачі ключів електронного цифрового підпису ЦСК "Україна"

M.E.Doc

від 340 грн|рік

M.E.Doc – своєчасна звітність та простий обмін документами

BAS. Модуль обліку акцизного палива

6 000 грн

Додаток до рішень BAS для автоматизації обліку акцизного податку в організаціях, що займаються торгівлею паливом.

Відправка зарплати на картки

3 999 грн

Легка та зручна відправка зарплати на картки співробітників

Табель обліку робочого часу

3 999 грн

Друкована форма табеля обліку робочого часу

JANUARY.UA

супровід для BAS бухгалтерія

ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ

необхідна підтримка для користувачів базових версій

від 250 грн/міс

  • Лінія консультації по BAS, програм попереднього покоління, FREDO, M.E.Doc 
  •  Віддалене підключення 
  • Надання консультації з 09.00 до 22.00 
  •  До 20 хв / день

БАЗОВА ПІДТРИМКА ІТС

мінімальна підтримка для користувачів будь-яких версій

від 660 грн/міс

  • Доступ до ліцензійних оновлень 24/7 
  • Лінія консультації від розробника 1 раз на місяць 
  •  Доступ до матеріалів по адмініструванню на its.bas-soft.eu

КОМПЛЕКСНА ПІДТРИМКА ІТС

комплексна ідтримка для користувачів будь-яких версій

від 990 грн/міс

  • Оновлення типових програм BAS та програм попереднього покоління 
  • Лінія консультації з віддаленим підключенням по BAS, програм попереднього покоління, FREDO, M.E.Doc з 09.00 до 22.00 
  • Ліцензія для FREDO Звіт і ДокМен 
  • Консультації аудитора від розробника 
  •  RDI Service - автоматичне оновлення довідників і класифікаторів

JANUARY.UA

BAs бухгалтерія у хмарі

BAS БУХГАЛТЕРІЯ в оренду

420 грн/місяць

Перший користувач - 420 грн/міс. Кожен наступний - 330 грн/міс.

- Доступ з будь-якої точки земної кулі

- Регулярні офіційні оновлення

- Телефонна лінія консультацій

Регулярна архівація даних

- Технічна підтримка серверів 24/7


СПРОБУВАТИ ОНЛАЙН

BAS БУХГАЛТЕРІЯ У ХМАРІ це

ОПЕРАТИВНІСТЬ

- Можливість доступу до бази даних з будь-якого місця де є інтернет

- Регулярні офіційні оновлення бази

- Телефонная підтримка користувачів

BAS БУХГАЛТЕРІЯ У ХМАРІ ЦЕ

НАДІЙНІСТЬ

- Захищені сервери в надійних ЦОД

- Захищені канали зв’язку 

- Регулярна архівація даних

BAS БУХГАЛТЕРІЯ У ХМАРІ ЦЕ

ЗРУЧНІСТЬ

- Залишайтесь в курсі справ і стежте за роботою де б ви не були 

- Оренда ідеально підходить для віддаленої роботи декількох користувачів

JANUARY.UA

ЧОМУ ВИ МОЖЕТЕ НАМ ДОВІРЯТИ?

ТОП-2 компанія в Україні серед більш ніж 500 компаній членів САБ (за даними сайту Спілки Автоматизаторів Бізнесу)
17 річний досвід впровадження та підтримки продуктів BAS ТА ПРОГРАМАМ Попереднього ПОКОЛІННЯ – від впровадження Бухгалтерія до впровадження систем ERP-класу
Власна лінія консультації яка надає комплексну підтримку бухгалтеру по продуктам BAS, ПРОГРАМАМ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОКОЛІННЯ, M.E.Doc та FREDO Звіт
Власний штат досвідчених програмістів та консультантів