
переваги bas erp
Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого та середнього бізнесу і враховує специфіку обліку в Україні.
Поєднує світові рекомендації і українські реалії, використовує сучасні технології та досвід
Повністю відповідає вимогам українського законодавства
Потужна та наочна аналітична звітність
Web – інтерфейс
Гнучкі налаштування прав доступу
Висока паралельність при роботі великої кількості користувачів
можливості bas erp
BAS ERP охоплює основні контури управління та обліку, що дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємства.
Управління фінансами
В підсистемі Управління фінансами реалізована функціональність заявок на витрачання грошових коштів, контролюється виконання платежів за заявками.
Бюджетування
В рішенні реалізовано управління процесом бюджетування. В то й же час у системі використовується інтуїтивно зрозуміле налаштування структури бюджетів за рахунок використання "табличної моделі бюджетування".
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
В рішкнні реалізовані нові можливості для побудови ієрархічної моделі цілей і цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу, включаючи розширений аналіз і доступ з мобільних пристроїв.
Регламентований облік
"BAS ERP" містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, зокрема підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організації.
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства.
Управління виробництвом
Реалізовано новий підхід до управління процесами, який дозволяє мінімізувати залежність якості планування від точності нормативних даних. Це означає, що, навіть не маючи точних нормативів часу для всіх виробничих операцій, можна сформувати виконані виробничі плани.
Управління витратами і розрахунок собівартості
Програма дозволяє організувати контроль за матеріальними потоками і споживанням ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства. Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
Організація ремонтів
Підсистема дозволяє вести довідник об'єктів ремонту, класифікувати їх за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації. Відстежується стан об'єктів ремонту, а також приналежність і розташування. Об'єкти ремонту можуть бути вкладеними або вузлами інших об'єктів ремонту.
Управління продажами
У підсистемі реалізовані комерційні пропозиції, що дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом для визначення складу та умов продажів. Істотно розвинена функціональність замовлення як "центру управління" усіма подальшими діями з його обробки. Введено статуси замовлення ("не підтверджений", "до оплати", "до забезпечення", "до відвантаження"), що описують етапи проходження замовлення.
Управління взаємовідносинами з клієнтами
В програмі реалізовано управління процесами продажів: регламентація етапів процесу, контроль виконання процесу, аналіз. З цією метою застосовується механізм бізнес-процесів, автоматично відслідковує маршрут процесу і формує задачі виконавцям.
Управління закупівлями
Підсистема забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, яка необхідна для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі та чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Управління складом і запасами
Для управління складом може застосовуватися схема ордерного складського обліку. Схема ордерного складу може включатися для операцій відвантаження і надходження незалежно. Складські ордера виписуються тільки на підставі документів-розпоряджень, якими можуть виступати замовлення або накладні.
Підтримка працюючої корпоративної системи дуже важлива, в неї входять як планові роботи, так і позапланові роботи з вдосконалення функціоналу.
Найбільш поширені варіанти супроводу корпоративної системи:
абонентське обслуговування
За вашою компанією закріплюється команда спеціалістів, яка складається з адміністратора проектів, бізнес аналітика та програміста.
Ми контролюємо наявність оновлень системи, необхідні доробки або налаштування, наявність потреб в допомозі користувачам, тощо.
вирішення окремих задач
Ви ставите нам окремі задачі, бізнес аналітик разом з відповідальною особою з вашого боку обговорює задачу, узгоджує з архітектором варіант налаштування або доробки, документує обраний варіант, після цього у задачі з’являється точна оцінка та термін виконання, після узгодження програміст приступає до її виконання.
аутстафінг
За вашою компанією на фултайм закріплюються спеціалісти в необхідній кількості.
Ви напряму ставите задачі, контролюєте результати та строки – вони стають вашими «руками» на узгоджений термін.
НАШІ КЛІЄНТИ, ЯКІ ВЖЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ BAS ERP
© 2020 by Delobot. All rights reserved. We know how to create a cool selling website for you.