Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.
З 27.12.2019 надходить у продаж програма "BAS Бухгалтерія. КОРП".
Система є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства:
-
виписку та перевірку первинних документів;
-
ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-
розширення ведення кадрового обліку та нарахування складної зарплати;
-
підготовку та здачу регламентованої звітності;
-
розрахунки із бюджетом.
Як і вся лінійка програм BAS, права на нову конфігурацію належать компанії NetHelp (Польща).
Купити систему "BAS Бухгалтерія. КОРП" можна за - 18 000 грн.
Коротке порівняння програм "BAS Бухгалтерія. КОРП" та "BAS Бухгалтерія. ПРОФ"
BAS Бухгалтерія ПРОФ |
BAS Бухгалтерія КОРП |
|
Базовий облік кадрів | + | + |
Базова зарплата (оклад, індексація, прості надбавки...) | + | + |
Облік податків та внесків | + | + |
Розширений кадровий облік (штатний розклад, військовий облік, ...) |
- | + |
Додаткові нарахування |
- | + |
Облік роботи за договорами ДПГ |
- | + |
Облік робочого часу |
- | + |
Нарахування за середнім заробітком (лікарняні, відпустки, ..) | - | + |
Розрахунки з ФСС |
- | + |
Облік утримань (аліменти, виконавчі листи, ...) |
- | + |
Регламентована звітність |
+ | + |
Облік ЗІК у зовнішній програмі |
+ | - |
Обмеження доступу до зарплатних даних |
- | + |
"BAS Бухгалтерія. КОРП" автоматизує роботу бухгалтерії у таких напрямках:
1. Відображення у регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
-
виписка первинних документів за всіма розділами обліку;
-
-
перевірка та документи, запроваджені оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;
-
-
визначення бухгалтерських рахунків обліку активів та зобов'язань підприємства;
-
-
формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.
2. Облік торгівельної діяльності:
-
виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних та актів на продаж товарів та послуг в оптовій торгівлі;
-
-
реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів та послуг від постачальників;
-
передача та прийом товарів на комісію;
-
-
відображення роздрібних продажів;
-
-
повернення товарів від покупців та постачальникам.
-
-
облік виробничої діяльності:
-
-
виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
-
-
реєстрація прямих та непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.
3. Облік коштів та розрахунків:
-
виписка платіжних доручень та касових ордерів;
-
-
облік руху готівкових та безготівкових коштів;
-
-
облік еквайрингових операцій;
-
-
облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;
-
-
облік операцій в іноземній валюті.
4. Облік матеріальних цінностей:
-
кількісний облік та визначення собівартості запасів;
-
-
облік необоротних активів.
5. Кадровий облік та нарахування зарплати:
-
нарахування зарплати працівникам підприємства з окладу, іншим нарахуванням та утриманням з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
-
-
облік робочого часу;
-
-
ведення взаєморозрахунків із працівниками до виплати зарплати та перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
-
-
депонування;
-
-
розрахунок регламентованих законодавством податків та внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій.
6. Закриття періоду:
-
виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат та розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів та ін.
-
-
аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських та аналітичних звітів.
7. Податковий облік:
-
визначення сум 1-ї події, нарахування податкових зобов'язань та податкового кредиту;
-
-
виписка податкових накладних та додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
-
-
нарахування податкової амортизації необоротних активів;
-
-
облік доходів та витрат платника Єдиного податку.
8. Регламентована звітність:
-
формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;
-
-
інтеграція з сервісом подання електронної звітності "FREDO Звіт".
Фахівці "JANUARY.UA" проведуть демонстрацію, встановлять та налаштують програму, дзвоніть 044 200-02-01, пишіть office@january.ua або заповнюйте форму на сайті!