Telegram - один із найбільш популярних месенджерів в Україні за останні роки. Він дедалі частіше використовується в різних видах бізнесу для надання якісного сервісу для клієнтів.
Завдяки механізму чат-ботів в Telegram, ви можете самостійно робити прості, але корисні помічники для бізнесу, які приймають на себе обробку популярних запитів, надають клієнтам відповіді т д.
Інтеграція з BAS дозволить отримати максимум користі від Telegram, що дає можливість оптимізувати бізнес-процеси та підвищити ефективність.
Популярні сценарії використання
Звітність для керівників
Керівник може отримувати оперативні показники або звіти, що його цікавлять, а також контролювати статус завдань та їх виконання. Вся інформація надходить з бази даних у вигляді узгодженого шаблона.
Купівля товарів
Спрямовуйте всю корисну інформацію про замовлення з ІТ системи до месенджера клієнта. Надайте йому базові можливості (підтвердити чи відмовитися), або більш розширені, щоб він міг купувати та оплачувати, спілкуватися з менеджером та отримувати чек не виходячи з Telegram і одразу завантажуйте ці дії у вашу систему.
Запис до фахівця
Бізнес, який надає послуги, може запропонувати своїм клієнтам в зручному форматі робити запис на сеанс до фахівця. В Telegram можуть відображатися вільні години для прийому та можливість обрати потрібний час візиту. Вся інформація синхронізується з системою автоматизації бізнесу, щоб ви бачили всі актуальні заявки.
Бронювання білетів
Користувачі можуть самостійно обрати саме той білет, який потрібен, а також необхідну дату. Клієнтам доступні всі стандартні можливості - від перегляду актуальної і повної інформації про подію та місце до онлайн-бронювання, а ви завдяки інтеграції отримуєте бронювання в своїй системі.
Перегляд актуальних залишків
Інтеграція з Telegram буде у нагоді для розгалуженої мережі продавців з обмеженими правами доступу до системи. Наприклад, дропшипінг. Всі продавці можуть оперативно отримувати и Telegram інформацію з актуальними розмірами та залишками на складі і якщо дані в системі зміняться - вони зміняться і в Telegram продавців.
Інтеграція Telegram у BAS дозволяє бізнесу ефективно обробляти та аналізувати інформацію, спрощує комунікацію та допомагає забезпечити плавний обмін даними між користувачами та бізнес-процесами.
Як ми робимо інтеграцію?
1. Створення бота у Telegram
- Реєстрація нового бота за допомогою BotFather у Telegram.
- Отримання токена, який буде використовуватися для зв'язку з API Telegram.
2. Конфігурація в системі автоматизації бізнесу
- У BAS визначаємо параметри для інтеграції Telegram.
- Налаштовуємо безпечну передачу даних за допомогою ключів API.
3. Налаштування взаємодії
- Визначаємо типи подій чи повідомлень, які система BAS буде обробляти з Telegram.
- Розроблюємо відповідні події в BAS, які спричиняють взаємодію з Telegram (отримання повідомлення, замовлення товару тощо).
4. Обробка повідомлень
- Розроблюємо обробники повідомлень у BAS, які аналізують отримані дані від Telegram.
- Інтегруємо логіку обробки повідомлень у внутрішні процеси бізнесу, наприклад, створення нового завдання чи зміни статусу замовлення.
5. Взаємодія з користувачем
- Розроблюємо можливість відповіді на повідомлення в Telegram через систему BAS.
- Забезпечуємо безпеку і конфіденційність даних, що обмінюються між користувачем та системою.
6. Моніторинг та журналювання
- Реалізуємо механізми моніторингу для відстеження подій, пов'язаних із взаємодією Telegram та BAS.
- Враховуємо можливість логування помилок для швидкої ідентифікації та виправлення проблем.
Ми перелічили приклади сценаріїв використання в яких у нас вже є досвід. Спеціалісти January UA робили інтеграції для малого та великого бізнесу в Україні і готові реалізувати будь-які ваші запропоновані сценарії та побажання, щоб перетворити Telegram на вашу конкурентну перевагу.