наші послуги з супроводу

ПІДТРИМКА СИСТЕМИ

Пакет послуг, в який входить обслуговування вашої системи, коректна архівація, оновлення, консультації користувачів і адміністраторів, тощо.

Послуги надаються кваліфікованими спеціалістами з великим досвідом роботи по телефону і в месенджерах, з віддаленим підключенням за необхідності

ВІДДАЛЕНЕ ОНОВЛЕННЯ

Контролюємо наявність оновлення для вашої конфігурації, за допомогою віддаленого підключення здійснюємо оновлення програм BAS.

Допоможемо оновити як типову конфігурацію, так і змінену.

ДООПРАЦЮВАННЯ ТА НАЛАШТУВАННЯ

Надаємо будь-які послуги пов’язані з доопрацюванням, налаштуванням та впровадженням програм BAS.

В тому числі розробляємо інтеграції та обміни даними з будь-якими системами.

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ЗА ТЕЛЕФОНОМ

Власна лінія консультації яка надає комплексну підтримку бухгалтеру по продуктах BAS, M.E.Doc та FREDO Звіт.
Консультації надаються телефоном або месенджерам, з віддаленим підключенням за необхідності

НАША КОМАНДА СУПРОВОДУ

МЕНЕДЖЕР

Закріплюється за вашою компанією

  • ВІДПОВІДАЄ ЗА:
  • комунікацію
  • планування та термін виконання робіт
  • первинну документацію
аналітик

Закріплюється за вашою компанією

  • ВІДПОВІДАЄ ЗА:
  • налаштування системи
  • функціональну документацію
  • консультації користувачів
програміст

Закріплюється за вашою компанією

  • ВІДПОВІДАЄ ЗА:
  • проектування доробок та обмінів
  • технічну реалізацію
  • оновлення
IT спеціаліст

Закріплюється за вашою компанією

  • ВІДПОВІДАЄ ЗА:
  • ОРГАНІЗАЦІЮ IT ІНФРАСТРУКТУРИ
  • адміністрування
  • збереження даних

Якщо у вас немає системи


вибір системи

Наші спеціалісти допоможуть вам підібрати програму, яка буде вирішувати ваші задачі.

В лінійці BAS є програми для окремого виду обліку, наприклад бухгалтерського, а є комплексні, які підійдуть для всіх відділів підприємства.  

Вартість програм залежить від функціоналу і стартує від 2 240 грн.

Також є можливість орендувати систему, не купуючи її. 


Впроваження системи

Для того, щоб працювати в програмі, потрібно виконати ряд дій, таких як: 

  • установка і налаштування, 
  • введення початкових даних, 
  • навчання користувачів, 
  • налаштування обміну даними з іншими системами (такими як клієнт-банк, ЕДО, тощо). 
Під час підбору системи, наші спеціалісти підберуть коректний перелік робіт для вашого підприємства. 


організація віддаленої роботи

Програма може бути інстальована як на вашому сервері, так на окремому сервері. Розрахунок вартості сервера в такому випадку буде зроблений індивідуально. 


Є можливість орендувати програму, не купуючи її. 

Вартість оренди стартує від 420 грн/міс. за першого користувача. За кожного наступного - 330 грн/міс. 


навчання користувачів

Навчання потрібно для того, щоб ваші співробітники знали як користуватись новою системою. 


Навчання проводиться групове або індивідуальне, віддалено. 

Заняття проводять досвічені аналітики. 


Також є можливість написати інструкції для користувачів. 


Обміни даними з іншими системами

Є можливість організувати обмін даними з необхідними системами, наприклад: 

  • клієнт-банк, 
  • ЕДО, 
  • сайт, 
  • інші корпоративні системи. 


електронний документообіг

Це системи або сервіси, які дають можливість обмінюватись електронними документами зі своїми контрагентами: 

  • M.E.Doc. Модуль ЭДО,
  • FREDO ДокМен, 
  • FlyDoc. 
Вартість таких сервісів стартує від 612 грн/рік. 


електронна звітність

Це системи або сервіси, які дають можливість подавати звітність в контролюючі органи: 

  • M.E.Doc,
  • FREDO Звіт, 
  • СОТА.
Вартість таких сервісів стартує від 440 грн/рік. 


програмний РРО 

Сучасна альтернатива класичному реєстратору розрахункових операцій (РРО) - миттєва реєстрація електронних чеків: 

  • пРРО Cashalot, 
  • СОТА Каса. 
Вартість таких сервісів стартує від 440 грн/рік. 

CRM-форма появится здесь
stop business with russia

Перевір, чи є в тебе клієнти з РОСІЇ ЧИ БілорусІї

Зовнішня обробка перевіряє вашу базу клієнтів та виводить список тих клієнтів, які мають власників із росії чи білорусії.

Бізнес в Україні, пов’язаний з РФ та РБ це:

21 026 компаній на території України, пов'язаних з РФ та РБ
30 099 засновників та КБВ – громадян або резидентів РФ та РБ
База сформована на основі аналізу ЄДР та відомостей НКЦПФР (SMIDA).

ОБРОБКУ МИ НАДАЄМО БЕЗКОШТОВНО 🇺🇦

18 років

ДОПОМАГАЄМО БІЗНЕСУ

БУТИ ЕФЕКТИВНИМ

Компанія "JANUARY•UA"

ІНТЕГРАТОР ЕФЕКТИВНИХ IT-РІШЕНЬ ДЛЯ БІЗНЕСУ


ТОР-2

ТОП-2 компанія в Україні серед більш ніж 600 компаній членів САБ (за даними сайту Спілки Автоматизаторів Бізнесу)

18-річний ДОСВІД

Досвід впровадження та підтримки BAS і програм попереднього покоління – від впровадження Бухгалтерія до впровадження систем ERP-класу

10 000+ впроваджень

Понад 10 000 успішних впроваджень систем обліку BAS для українського бізнесу

SUPPORT

Власна лінія консультації яка надає комплексну підтримку бухгалтеру по продуктах BAS, M.E.Doc та FREDO Звіт

НАМ ДОВІРЯЄ УКРАЇНСЬКИЙ БІЗНЕС

CRM-форма появится здесь