Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.
Повідомляємо початок продажу галузевого програмного рішення “BAS Громадське харчування”. Програма призначена для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих та кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
З 30.11.2020 р. у продажу:
BAS Громадське харчування – 11 700 грн
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце – 2580 грн
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць – 9300 грн
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць – 15500 грн
“BAS Громадське харчування” містить усі можливості програми "BAS Бухгалтерія" та специфічні галузеві механізми, а також надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, різних працівників підприємства громадського харчування – технологів, кухарів, завідувачів виробництва, калькуляторів, комірників, бухгалтерів, які відповідають за різні ділянки обліку.
ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ:
-
Ведення номенклатурного довідника з відображенням усієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачено можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозамінності, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність та харчову цінність. Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності щоразу заводити нову рецептуру.
-
Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування та обробка. У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта (маса), відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта (нетто), відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта (вихід). Крім того, в рецептурі страви можна максимально докладно описати технологію приготування та вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах). Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страв реалізовано можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.
-
Використання кількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної на момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "страва у блюді" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності. Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв та напівфабрикатів на підприємстві.
-
Ведення списку взаємозамінних продуктів та його автоматичне використання під час списання у виробництво та формування калькуляційних карток. Аналоги значно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість за нестачі основного продукту вказати список його замінників. У цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткові дії з боку користувачів системи не потрібні.
-
У рішенні розроблено особливий режим обліку товарів, витрата яких у перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення під час оформлення приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються у спеціальному регістрі "Спеції".
-
Під час проведення інвентаризації враховано специфіку підприємств комунального харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких було відображено у системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
-
У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, що увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію щодо собівартості страв з урахуванням модифікаторів. Реалізовано звіт щодо незадовження при приготуванні страв. Контроль за дотриманням рецептури при виробництві дозволить покращити якість страв, оптимізує використання продуктів і запобігатиме можливим зловживанням з боку персоналу.
-
Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів із "R-Keeper v.6", "R-Keeper v.7". Початкові продажі зберігаються у системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу у касовій системі. Створення документів "Чеки громадського харчування" здійснюється після натискання на кнопку "Створити чеки громадського харчування", яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з “R-Keeper v.7” період та каси ККМ).
-
Після створення документів "Чеки громадського харчування" можуть бути отримані цільові документи.
-
Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства та прийняття рішень, аналізу продажів, а також регламентована звітність та галузеві уніфіковані друковані форми "ГХ".
Фахівці “JANUARY.UA” допоможуть підібрати необхідну програму або оформити апгрейд. Телефонуйте за тел. 044 200-02-01 або залишайте заявку на сайті!