Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.
Лінійка BAS поповнилася новою програмою – "BAS Будівництво. Керування фінансами". Програма призначена для ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах будівельної галузі та дозволяє автоматизувати діяльність підрядника (у тому числі роботу автотранспорту) та бюджетування.
З 18.09.2020 р. можна придбати такі програми:
"BAS Будівництво. Керування фінансами" – 13 900 грн
"BAS Будівництво. Керування фінансами. Комплект на 5 користувачів" – 39 000 грн
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для рішень "BAS Будівництво. Керування фінансами" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу та клієнтських ліцензій на конфігурацію:
"BAS Будівництво. Керування фінансами. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце" – 7 800 грн
"BAS Будівництво. Керування фінансами. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць" – 27 000 грн
"BAS Будівництво. Керування фінансами. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць" – 48 000 грн
Дане рішення містить специфічні галузеві механізми та всю функціональність рішення "BAS Бухгалтерія"
Одночасно з виходом прикладного рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами" з 18.09.2020 р. знімаються з продажу програмні продукти, що містять конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами". Технічна підтримка конфігурації "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" здійснюватиметься до кінця здачі регламентованої звітності за 2020 рік (орієнтовно до кінця квітня 2021 року).
Користувачі програмних продуктів, що включають конфігурацію "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами", можуть перейти на прикладне рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами" на пільгових умовах.
Перехід на прикладне рішення "BAS Будівництво. Керування фінансами" здійснюється оновленням актуальної версії конфігурації "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами" редакції 1.2 або 2.0, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін та втрат).
ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ:
-
Облік “від документа” та типові операції. Основним методом відображення господарських операцій на обліку є введення документів зміни, відповідних первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції - простий інструмент автоматизації, користувач може легко та швидко налаштувати.
-
Ведення обліку діяльності кількох організацій
-
Облік товарно-матеріальних цінностей
-
Складський облік
-
Облік торгових операцій
-
Облік комісійної торгівлі
-
Облік операцій із тарою
-
Облік банківських та касових операцій
-
Облік розрахунків із контрагентами
-
Облік основних засобів, нематеріальних та малоцінних активів
-
Облік виробництва
-
Облік напівфабрикатів
-
Облік непрямих витрат
-
Облік заробітної плати та кадровий облік
-
Підтримка різних схем оподаткування
-
Облік ПДВ
-
Єдиний податок
-
Будівельний модуль Програмний продукт “BAS Будівництво. Керування фінансами” передбачено для автоматизації бухгалтерського обліку, фінансового планування, управління фінансовими ресурсами та аналізу фінансово-господарської діяльності підрядних будівельних організацій.
Система розрахована на комплексну автоматизацію завдань фінансової служби підприємства:
-
Бюджетування: формування бюджетів підрядної будівельної організації, їх затвердження та контроль виконання;
-
Оперативне управління рухом коштів: планування фінансових потоків, контроль за бюджетом руху грошових коштів, формування та аналіз виконання платіжного календаря в оперативному режимі;
-
Управління плануванням фінансових ресурсів будівельної організації через встановлення лімітів бюджетів та контрольних показників;
-
Фінансовий аналіз діяльності підрядної будівельної організації: аналіз відхилень, розрахунок фінансових коефіцієнтів.
Автоматизовано облік основних операцій підрядника будівельного процесу:
-
Аналіз витрат у розрізі робіт, виконаних власними силами та із залученням субпідрядних організацій.
-
Облік виконання будівельно-монтажних робіт у розрізі будівництв, об'єктів будівництва, статей витрат на будівництво, технологічної структури витрат, підрядників з формуванням довідки про вартість будівельних робіт та витрат відповідно до форми КС-3.
-
Облік розрахунків з постачальниками, підрядниками та проєктними організаціями у розрізі об'єктів будівництва.
-
Формування планової вартості будівельно-монтажних робіт з можливістю створення локального кошторису, відомості трудових та матеріальних ресурсів, розрахунок маржинального доходу згідно з кошторисом, а потім відображення передачі виконаних робіт на підставі створеного кошторисного розрахунку з формуванням уніфікованого акта передачі виконаних будівельних робіт КС-2.
-
Облік будівельно-монтажних робіт у розрізі об'єктів будівництва, облік незавершеного будівництва за статтями витрат із відображенням етапів виконання будівельних контрактів у вигляді довідки про виконання робіт із використанням уніфікованих друкованих форм КС-3.
-
Облік прийнятих від субпідрядника послуг замовника, відображення реалізації замовнику послуг генпідрядника з можливістю розрахунку їх обсягу як за відсотком будівельно-монтажних робіт, так і прямими сумами.
-
Облік прийнятих субпідрядних робіт по об'єктах з можливістю використання прийнятих актів під час передачі робіт замовнику як передачу субпідрядних робіт.
-
Галузевий облік виробничих запасів: складський облік матеріалів за матеріально-відповідальними особами, облік спецодягу, спецоснащення, інвентарю та обладнання. Автоматизовано формування галузевих уніфікованих форм обліку спецодягу та інвентарю "Картка обліку спецодягу" за формою МБ-2, звітів руху матеріалів, матеріального звіту.
-
Облік взаєморозрахунків з постачальниками, субпідрядниками, покупцями та замовниками з формуванням універсальних актів звіряння.
-
Проведення двосторонніх та тристоронніх актів взаємозаліків за рахунками розрахунків з контрагентами.
-
Внутрішньогосподарські розрахунки за рахунком 683.
-
Формування актів звіряння філій з докладною аналітикою стану внутрішньогосподарських розрахунків та звіту за станом взаєморозрахунків з філіями тощо.
-
Завершальні операції періоду
-
Стандартні бухгалтерські звіти
-
Експрес-перевірка обліку
-
Регламентна звітність
-
Сервісні можливості Програма включає такі можливості:
-
Повнотекстовий пошук даних - пошук довільного тексту по всіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам і т. д.);
-
Завантаження курсів валют з Інтернету;
-
Завантаження класифікаторів та інші.
-
Автоматичне оновлення конфігурації
Фахівці “JANUARY.UA” допоможуть підібрати необхідну програму або оформити пільговий апгрейд. Телефонуйте за тел. 044 200-02-01 або залишайте заявку на сайті!