Завдання: Основним завданням проєкту було створення автоматизованого механізму для обліку та звітності з МСФЗ.
Про клієнта
ETG.UA – незалежний провайдер енергії.
Компанія постачає газ та електроенергію великому та середньому бізнесу, а за допомогою діджитальних інновацій робить купівлю енергоресурсів простою та зручною.
Наявні клієнти цінують прагнення ETG.UA надавати якісні послуги, не характерні для цього ринку. Газ та енергія, що постачається компанією, не відрізняється від запропонованих монополістом, і також вони забезпечують надійність, гнучкість умов та додаткові сервіси.
Які завдання стояли під час впровадження?
До звернення в нашу компанію клієнт працював у програмному продукті минулого покоління. Ця система обліку була сильно доопрацьована під специфіку та бізнес-процеси підприємства.
Але, незважаючи на це, блоку звітності з МСФЗ не було. Клієнт збирав дані вручну і працював із ними в Excel. Щоб автоматизувати процес підготовки звітності за стандартами МСФЗ було поставлено завдання впровадити механізми для МСФЗ у функціонал основної системи.
Що було зроблено
Наша компанія давно успішно працює із такими завданнями.
Насамперед ми додали до зміненої системи механізми для МСФЗ.
Для цього були організовані фахівці нашої компанії та компанії замовника. Завдяки тісній співпраці, грамотному координуванню роботи двох команд IT-фахівцем клієнта, якісного зворотного зв'язку, а також професіоналізму наших програмістів та аналітиків, інтеграція нового функціоналу була виконана успішно та безболісно.
Було створено та налаштовано новий план рахунків (з необхідними аналітиками та назвами рахунків), відповідно до стандартів МСФЗ. Також були налаштовані правила трансляції:
-
правила отримання даних із основної системи для формування проводок за новим планом рахунків.
-
правила формування проводок за міжнародними стандартами звітності.
У свою чергу для відображення операцій закриття місяця за принципами МСФЗ було окремо налаштовано механізм закриття місяця, який дозволив закривати операції згідно з правилами МСФЗ.
Окрема увага була потрібна для узгодження та доопрацювання в даному блоці звітів з МСФЗ. Було створено нові форми, які дозволили автоматично формувати звіти за міжнародними стандартами завдяки раніше налаштованим правилам трансляції.
Було розроблено шаблони звітів під конкретні вимоги та потреби клієнта. До них входили стандартні звіти з МСФЗ, такі як BS – бухгалтерський баланс, CF – звіт про рух грошових коштів та PL – звіт про прибутки та збитки.
Після виконання всіх робіт наша компанія провела навчання співробітників по роботі з новим блоком, а також за допомогою консультацій допомагала співробітникам замовника при першому закритті кварталу з використанням нового функціоналу МСФЗ.
Результат
Завдяки кваліфікованим спеціалістам з нашого боку та з боку замовника, клієнт отримав необхідний модуль. Він повністю покрив потребу у веденні бізнесу за стандартами МСФЗ, яку не змогла забезпечити існуюча система і тепер на формування звітів йде втричі менше часу, ніж до автоматизації.