Виклики та рішення
Ми почали співпрацю з клієнтом в 2013 року. На тот момент в українському офісі компанії вже була впроваджена система Управління торговим підприємством і була потреба в надійному партнері, який забезпечить підтримку користувачів та системи, а також подальший розвиток функціоналу.
Компанія клієнта влаштувала тендер, щоб вибрати цього самого партнера, якому можна довірити роботу з такою масштабною та розгалуженою системою. Але перемога в тендері - це ще не означає підписання договору про співпрацю, якщо мова йде про такі великі міжнародні компанії.
Для фінального етапу вибору партнера в компанії були досить суворі критерії відбору і дотепер вони не стали менш серйозними - кожні 2 роки ми проходимо процедуру повторної перевірки і підтвердження кваліфікації. Це обов’язкова вимога головного офісу, адже для керівництва важливо бути впевненими, що за цей час не з’явився інший підрядник, який може запропонувати їм кращі умови співпраці і кращі ціни на свої послуги.
Показники, які перевіряються:
-
Кваліфікація співробітників, які задіяні в наданні послуг, в тому числі знання англійської мови;
-
Досвід реалізації аналогічних проєктів та завдань;
-
Здатність забезпечити необхідний рівень SLA;
-
Вміння вести документацію англійською мовою;
-
Репутація серед клієнтів;
-
IT безпека;
-
HR політика та безпека праці;
-
Відповідність бізнес-процесів ISO.
Це не весь перелік, адже договір NDA не дозволяє навести всі пункти, які підлягають регулярним перевіркам.
Надання послуг відбувається в двох основних напрямках:
-
Саппорт згідно SLA, тобто робота з пікетами - вирішення запитань користувачів, усунення помилок, тощо.
-
Окремі проєкти - впровадження нових програм, створення додаткового функціонала і інтеграцій.
Послуги надаються не тільки для співробітників офісу в Україні, але і для інших офісів в Грузії, Казахстані, Узбекистані та Молдові.
Результат
За 10 років співробітництва ми організували:
-
Локальну базу для кожної з країн, які підтримують оперативний облік, кадровий та бухгалтерський облік згідно діючого законодавства відповідної країни;
-
Центральну базу, в яку надходять всі дані з локальних баз і доповнюються додатковими розрізами згідно стандартів head office;
-
Надійну систему обмінів, яка забезпечує отримання даних в центральній базі та їх вивантаження в систему head office;
-
Інтеграцію кожної бази з Active Directory та іншими системами клієнта для забезпечення коректного доступу для співробітників згідно розробленої матриці прав (в тому числі оновлення прав при зміні співробітником позиції, закриття облікового запису в разі звільнення тощо);
-
Функціонал обліку лізингу авто та їх використання співробітниками (включаючи облік палива і пально-мастильних матеріалів, ДТП і страхових випадків та інш).
Вже 10 років наше партнерство міцне і надійне, бо побудоване на професіоналізмі, взаємній повазі та відкритості.