Завдання: Компанії було потрібно забезпечити комплексну підтримку користувачів та подальший розвиток функціоналу системи автоматизації.
Завдання: Компанії було потрібно забезпечити комплексну підтримку користувачів та подальший розвиток функціоналу системи автоматизації.
Компанія заснована в США і відзначається як один із світових лідерів у виробництві підйомного обладнання. Із представництвом у 200 країнах, вони визначають стандарти якості та технологій у цій сфері.
Окрім виробництва ліфтів та ескалаторів, спеціалісти компанії також надають послуги з їх обслуговування. Їх продукцію можна зустріти в багатьох найбільш впізнаваних будівлях світу, а також в найжвавіших транспортних вузлах і торгових центрах.
На момент нашого початку співпраці, компанія клієнта вже використовувала систему Управління виробничим підприємством, яка обслуговувалась іншим підрядником. Система містила багато доробок та модифікацій функціоналу. У початку 2022 року з'явилась потреба в стабільному та надійному партнері, який забезпечив би підтримку користувачів, системи та подальший розвиток функціоналу.
Вибір партнера відбувався за суворими критеріями, визначеними як офісом в Україні, так і ІТ-відділом head office. Рекомендації інших наших клієнтів, які користуються послугою саппорту, були також ретельно перевірені.
Показники, які визначили остаточний вибір партнера:
Кваліфікація співробітників, які задіяні в наданні послуг, в тому числі знання англійської мови;
Знання програми Управління виробничим підприємством;
Досвід реалізації аналогічних проєктів та завдань;
Організація роботи з тікетами на сапорті;
Здатність забезпечити необхідний рівень SLA;
Репутація серед клієнтів;
IT безпека;
HR політика та безпека праці;
Відповідність бізнес-процесів ISO.
Наша команда забезпечує послуги в двох основних напрямках:
Деталі щодо розроблених модифікацій та додаткового функціоналу не можуть бути розкриті відповідно до умов конфіденційності (NDA). Проте, роботи велись і продовжуються в таких напрямках:
Модуль виробництва
Модуль складу
Модуль бухгалтерського обліку
Оперативна та фінансова звітність
Документообіг
Інтеграції
В найближчих планах є задачі по кадровому обліку, в тому числі - інтеграція з Active Directory.
Протягом нашої співпраці ми вдало сформували злагоджену команду, спрямовану на досягнення загальних цілей. Такий підхід приносить вигоду обом сторонам, і ми переконані, що наша співпраця буде тривалою й успішною.
Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам
Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію. |
Заказать решение
|