ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Планування виробництва у компанії Eurogold

      • Главная
      • Проєкти
      • Виробництво
      • Планування виробництва у компанії Eurogold
      • Планування виробництва у компанії Eurogold
      Задача

      Завдання: Компанія працює у системі “Управління виробничим підприємством 8”. Загалом система задовольняє вимогам та бізнес-процесам виробничого підприємства. Але не вистачало робочого місця та функціоналу для планування виробництва.

      Сфера
      Виробництво
      Количество сотрудников
      1200
      Длительность проекта
      4 місяці
      Основной продукт
      Управління виробничим підприємством 8
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      Eurogold виробляє та постачає по всьому світу якісні товари для дому. Надійність та гнучкість – ключові конкурентні переваги компанії. Визнана якість та високі галузеві стандарти компанії Eurogold досягаються шляхом постійного покращення, пов'язаного з зростаючими вимогами та потребами національної та міжнародної роздрібної торгівлі.


      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      Eurogold гарантує стабільність, надаючи робочі місця та можливості для розвитку кожному співробітнику компанії. Прихильність до соціальної та екологічної відповідальності є важливим пріоритетом підприємства.

      Конкурентні переваги підприємства полягають у:

      • повністю інтегрованому власним виробництвом всіх деталей продукції;

      • професійної дистрибуції та логістики;

      • високої репутації над ринком;

      • висококваліфікованій команді;

      • швейцарській якості, австрійському менеджменті разом із українським недорогим виробництвом.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      На момент звернення до нас, клієнт працював у системі “Управління виробничим підприємством 8”. Загалом система задовольняла вимоги та бізнес-процеси виробничого підприємства, але для зручності та покращення продуктивності клієнт хотів використати робоче місце для планування виробництва, якого не було у типовому функціоналі програми.

      Передбачалося, що це робоче місце дозволить планувати виробництво та створювати план на день з урахуванням потужностей виробництва.

      Також у процесі роботи підприємства виникла потреба оцінювати постачальників у рамках ISO9001. Спочатку клієнт розраховував таку оцінку в Excel-файлі, що призводило до монотонної ручної праці, займало багато часу та не давало можливості працювати з оцінками одночасно кільком співробітникам.

      Ми, зі свого боку, запропонували доопрацювати основний програмний продукт “Управління виробничим підприємством 8” таким чином, щоб автоматизувати потреби нашого клієнта.

      Що було зроблено

      Для автоматизації розрахунку оцінки постачальників нашими аналітиками та програмістами було продумано та реалізовано низку доробок, а саме:

      1. Доопрацьовано довідник “Контрагенти”, а саме – до картки довідника додано вкладку “Оцінка постачальника”. Тепер це дозволяє клієнту зберігати всі оцінки постачальників у одному місці.

      2. На вкладці “Оцінка постачальника” доопрацьовано спеціальну форму за прикладом Excel-файлу. Крім того, дана форма відразу сигналізує користувачеві про те, чи достатньо балів набрав постачальник для ухвалення рішення щодо його надійності.

      3. Доопрацьовано нові звіти “Звіти щодо оцінки постачальників”. В них користувач може проаналізувати дані за оцінками загалом всім постачальників та їх балами; може проаналізувати статистику за окремими критеріями у всіх постачальників; а також скласти графік чи діаграму у розрізі всіх постачальників для аналізу набраних балів.

      4. Для підвищення швидкодії формування звітів щодо оцінки постачальників нашими фахівцями було створено новий реєстр відомостей “Оцінка постачальників”.

      5. Для розмежування прав доступу до зміни інформації за оцінками постачальників було створено нову роль користувача, яка дозволяла лише користувачеві з цією роллю змінювати оцінки постачальників на вкладці “Оцінка постачальника”.

      У свою чергу було погоджено та реалізовано робоче місце для оперативного планування виробництва. Таке робоче місце складалося з двох основних робочих зон:

      1. Розподіл завантаження робочих центрів за періодами.

      2. Нерозподілені замовлення виробництва.

      Також для швидкого прийняття управлінських рішень було створено нову спеціальну форму розшифровування запланованих потужностей обладнання.

      Для зони “Розподіл завантаження робочих центрів” нового робочого місця було реалізовано можливість аналізувати завантаження в розрізах підрозділів та робочих центрів за такими параметрами:

      1. Виробнича потужність всього

      2. Зайнята потужність

      3. Вільна потужність

      Таким чином, нове робоче місце тепер дозволяє користувачеві:

      1. Швидко проаналізувати потребу, виходячи з замовлень покупців, і навіть зайняті потужності;

      2. На підставі цього сформувати замовлення на день з урахуванням всього дерева специфікацій та виробництва напівфабрикатів.

      Для додаткового аналізу вже запланованого виробництва ми погодили та розробили новий звіт “Аналіз оперативного планування”.

      Результат

      Як наслідок, клієнт отримав необхідні доопрацювання на базі основного програмного продукту “Управління виробничим підприємством 8”, які дозволили автоматизувати бізнес-процеси підприємства. Доопрацювання планування виробництва дозволило краще планувати завантаження потужностей підприємства і, відповідно, підвищити продуктивність виробництва.

      А завдяки доопрацюванню оцінки постачальників значно зменшився час на розрахунок даних. І тепер таку оцінку, а також аналіз статистики можуть проводити кілька користувачів одночасно.


      Характеристики проекта
      Сфера Виробництво
      Количество сотрудников 1200
      Длительность проекта 4 місяці
      Основной продукт Управління виробничим підприємством 8

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку Следующее решение
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube