Завдання: Компанія працює у системі “Управління виробничим підприємством 8”. Загалом система задовольняє вимогам та бізнес-процесам виробничого підприємства. Але не вистачало робочого місця та функціоналу для планування виробництва.
Про клієнта
Eurogold гарантує стабільність, надаючи робочі місця та можливості для розвитку кожному співробітнику компанії. Прихильність до соціальної та екологічної відповідальності є важливим пріоритетом підприємства.
Конкурентні переваги підприємства полягають у:
-
повністю інтегрованому власним виробництвом всіх деталей продукції;
-
професійної дистрибуції та логістики;
-
високої репутації над ринком;
-
висококваліфікованій команді;
-
швейцарській якості, австрійському менеджменті разом із українським недорогим виробництвом.
Які завдання стояли під час впровадження?
На момент звернення до нас, клієнт працював у системі “Управління виробничим підприємством 8”. Загалом система задовольняла вимоги та бізнес-процеси виробничого підприємства, але для зручності та покращення продуктивності клієнт хотів використати робоче місце для планування виробництва, якого не було у типовому функціоналі програми.
Передбачалося, що це робоче місце дозволить планувати виробництво та створювати план на день з урахуванням потужностей виробництва.
Також у процесі роботи підприємства виникла потреба оцінювати постачальників у рамках ISO9001. Спочатку клієнт розраховував таку оцінку в Excel-файлі, що призводило до монотонної ручної праці, займало багато часу та не давало можливості працювати з оцінками одночасно кільком співробітникам.
Ми, зі свого боку, запропонували доопрацювати основний програмний продукт “Управління виробничим підприємством 8” таким чином, щоб автоматизувати потреби нашого клієнта.
Що було зроблено
Для автоматизації розрахунку оцінки постачальників нашими аналітиками та програмістами було продумано та реалізовано низку доробок, а саме:
1. Доопрацьовано довідник “Контрагенти”, а саме – до картки довідника додано вкладку “Оцінка постачальника”. Тепер це дозволяє клієнту зберігати всі оцінки постачальників у одному місці.
2. На вкладці “Оцінка постачальника” доопрацьовано спеціальну форму за прикладом Excel-файлу. Крім того, дана форма відразу сигналізує користувачеві про те, чи достатньо балів набрав постачальник для ухвалення рішення щодо його надійності.
3. Доопрацьовано нові звіти “Звіти щодо оцінки постачальників”. В них користувач може проаналізувати дані за оцінками загалом всім постачальників та їх балами; може проаналізувати статистику за окремими критеріями у всіх постачальників; а також скласти графік чи діаграму у розрізі всіх постачальників для аналізу набраних балів.
4. Для підвищення швидкодії формування звітів щодо оцінки постачальників нашими фахівцями було створено новий реєстр відомостей “Оцінка постачальників”.
5. Для розмежування прав доступу до зміни інформації за оцінками постачальників було створено нову роль користувача, яка дозволяла лише користувачеві з цією роллю змінювати оцінки постачальників на вкладці “Оцінка постачальника”.
У свою чергу було погоджено та реалізовано робоче місце для оперативного планування виробництва. Таке робоче місце складалося з двох основних робочих зон:
1. Розподіл завантаження робочих центрів за періодами.
2. Нерозподілені замовлення виробництва.
Також для швидкого прийняття управлінських рішень було створено нову спеціальну форму розшифровування запланованих потужностей обладнання.
Для зони “Розподіл завантаження робочих центрів” нового робочого місця було реалізовано можливість аналізувати завантаження в розрізах підрозділів та робочих центрів за такими параметрами:
1. Виробнича потужність всього
2. Зайнята потужність
3. Вільна потужність
Таким чином, нове робоче місце тепер дозволяє користувачеві:
1. Швидко проаналізувати потребу, виходячи з замовлень покупців, і навіть зайняті потужності;
2. На підставі цього сформувати замовлення на день з урахуванням всього дерева специфікацій та виробництва напівфабрикатів.
Для додаткового аналізу вже запланованого виробництва ми погодили та розробили новий звіт “Аналіз оперативного планування”.
Результат
Як наслідок, клієнт отримав необхідні доопрацювання на базі основного програмного продукту “Управління виробничим підприємством 8”, які дозволили автоматизувати бізнес-процеси підприємства. Доопрацювання планування виробництва дозволило краще планувати завантаження потужностей підприємства і, відповідно, підвищити продуктивність виробництва.
А завдяки доопрацюванню оцінки постачальників значно зменшився час на розрахунок даних. І тепер таку оцінку, а також аналіз статистики можуть проводити кілька користувачів одночасно.