ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Проєкт автоматизації кондитерської компанії АВК

      • Главная
      • Проєкти
      • Виробництво
      • Проєкт автоматизації кондитерської компанії АВК
      • Проєкт автоматизації кондитерської компанії АВК
      Задача

      Завдання: Копанії АВК був потрібен комплектний програмний продукт, який забезпечить автоматизацію всіх процесів компанії, у тому числі виробництво, складський облік та логістику.


      Сфера
      Кондитерське виробництво
      Количество сотрудников
      3500
      Длительность проекта
      10 місяців
      Основной продукт
      Управління виробничим підприємством 8
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      Компанія АВК - один із лідерів національного кондитерського ринку та входить до трійки найбільших кондитерських компаній України за обсягами виробництва. Історія АВК - це більш ніж чверть століття наполегливої ​​роботи команди з досягнення найвищого результату - бездоганної якості продукції.


      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      Компанія АВК - один із лідерів національного кондитерського ринку та входить до трійки найбільших кондитерських компаній України за обсягами виробництва. Історія АВК - це більш ніж чверть століття наполегливої ​​роботи команди з досягнення найвищого результату - бездоганної якості продукції.

      АВК виробляє шоколад, шоколадні цукерки, злакові солодощі та снеки, желейно-жувальні ласощі, а також іншу кондитерську продукцію під ключовими брендами Королівський Шарм, Труфальє, Трюфель, Королівський Шедевр, Шоколадна ніч, KRESKO, Шоколад АВК та інші.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      На момент початку нашої співпраці у 2014 році компанія працювала на Платформі “1С:Підприємство 7.7”.

      Завдяки успішній діяльності на українському та зарубіжних ринках, існуюча програма вже не відповідала потребам наших клієнтів.

      АВК звернулися до нас у пошуках універсального, якісного та ефективного програмного продукту.

      Зважаючи на необхідність наявності виробничого модуля, було ухвалено рішення впроваджувати для клієнта програмний продукт “Управління виробничим підприємством”.

      Крім того, зростаючий штат компанії та значення, яке менеджмент компанії приділяв якісній роботі з персоналом, привели до рішення використовувати додатково програмний продукт “Зарплата та управління персоналом”.

      Таким чином, перед нами стояли завдання щодо перенесення залишків, налаштування, доопрацювання та запуску в промислову експлуатацію двох нових систем для нашого клієнта.

      Що було зроблено

      В рамках впровадження програмного продукту “Зарплата та управління персоналом”, з “1С:Підприємство 7.7” ми перенесли інформацію щодо фізичних осіб та співробітників, забезпечили введення початкових залишків. Також ми здійснили доопрацювання типового функціоналу щодо формування резервів відпусток відповідно до потреб клієнта.

      Працюючи з “Управління виробничим підприємством”, ми розпочали з введення початкових залишків за основними засобами, що дозволило нашому клієнту впорядкувати облік наявних основних засобів та налагодити коректну роботу з ними.

      Беручи до уваги розміри компанії та обсяги документообігу, перенесення всього оперативного обліку миттєво до нових систем виглядало недоцільно та ризиковано. Тому ми з клієнтом вирішили здійснювати перенесення даних та перехід користувачів на роботу в нових базах поетапно. Щоб уникнути необхідності для користувачів дублювати відображення господарських операцій одночасно у старих та нових системах, було налаштовано тимчасовий обмін документами реалізації та податковими накладними. Ці документи вводилися, як і раніше, в попередніх системах і автоматично відображалися в нових. Таке рішення дозволило реалізувати паралельну роботу у старих та нових програмах без необхідності дублювати введення інформації.

      З метою зробити систему максимально корисною та зручною для користувачів, ми впровадили низку доробок типового функціоналу. У тому числі найбільш суттєвими були створення обробки до роботи з знижками під час роботи з торговими мережами, доопрацювання по товарно-транспортних накладних, доопрацювання звіту  дебіторської заборгованості, документів коригування і повернення товарів, доопрацювання низки друкованих форм документів і доопрацювання з вивантаження залишків товарів на сайт .

      Крім того, значна частина об'єктів системи була адаптована під потреби клієнтів, шляхом додавання додаткових реквізитів, налаштування їх автоматичного заповнення та налаштування звітності.

      Однією з найважливіших вимог компанії “АВК” було чітке розмежування сфер відповідальності працівників під час роботи з базами даних. Для реалізації цієї вимоги ми провели повне налаштування прав користувачів у нових системах. Це дозволило забезпечити відсутність непотрібного функціоналу для користувачів у програмі та обмежити права користувачів відповідно до їх посадових повноважень.

      Для забезпечення коректної взаємодії всіх існуючих у клієнта систем, ми налаштували обмін між “Управління виробничим підприємством” та “Зарплата та управління персоналом”, обмін з клієнт-банком та обмін програм 1С з іншими наявними у клієнта програмами.

      У процесі впровадження нових систем ми провели навчання користувачів по роботі з “Зарплата та управління персоналом” та “Управління виробничим підприємством”, завдяки чому клієнт зміг розпочати роботу в нових програмах одразу після впровадження.

      Результат

      Завдяки вдалій комбінації правильно підібраних програмних продуктів, бажання клієнта працювати в нових системах, якісного впровадження та оперативного доопрацювання типового функціоналу під потреби клієнта, на виході ми отримали дві сучасні працюючі системи, що відповідають потребам Замовника.

      Після закінчення проєкту ми продовжуємо співпрацю з Компанією “АВК”, надаючи їм підтримку та консультації в рамках абонентського обслуговування.


      Характеристики проекта
      Сфера Кондитерське виробництво
      Количество сотрудников 3500
      Длительность проекта 10 місяців
      Основной продукт Управління виробничим підприємством 8

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube