ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Система для обліку виробництва та обліку по МСФЗ у компанії Vitaminy

      • Главная
      • Проєкти
      • Виробництво
      • Система для обліку виробництва та обліку по МСФЗ у компанії Vitaminy
      • Система для обліку виробництва та обліку по МСФЗ у компанії Vitaminy
      Задача

      Завдання: У компанії Vitaminy напередодні нашого знайомства було отримано ліцензію на виробництво лікарських препаратів, перед ними дуже гостро стояло питання автоматизації процесу виробництва. Також виникли завдання з автоматизації обліку МСФЗ.


      Сфера
      Виробництво медикаментів
      Количество сотрудников
      200
      Длительность проекта
      14 місяців
      Основной продукт
      Управління виробничим підприємством 8
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      ПАТ “Вітаміни” є нашим давнім клієнтом та добрим другом. Наша співпраця триває вже понад 7 років і компанія обслуговується у нас у рамках договору абонентського супроводу, а ми, у свою чергу, оперативно надаємо необхідні консультації та оновлення для комфортної роботи співробітників нашого клієнта.


      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      ПАТ “Вітаміни” здійснює виробництво та оптову торгівлю лікарських засобів у формі таблеток, драже, порошків, масляних розчинів, настоянок та сиропів. Препарати виробництва ПАТ “Вітаміни”, враховуючи високу ефективність, належну якість та доступність, успішно реалізуються на території України та в країнах СНД.

      Завод був заснований у лютому 1953 як одне з перших у Радянському Союзі підприємств з виробництва вітамінів. Колектив заводу налічував 67 осіб. Їм слід було освоїти технологію таблетування вітаміну “С”. У липні 1953 року було випущено перші тонни вітаміну “С” із глюкозою. Перший рік ознаменувався випуском 50 тонн пігулок, спрямованих до України, РРФСР, Грузії, Естонії, Узбекистану.

      Першість у виробництві вітаміну "В3" також належить заводу. Перша партія цього вітаміну отримана 1964 року. 1994 року на базі вітамінного заводу створено відкрите акціонерне товариство “Вітаміни”.

      У 2011 році на ПАТ “Вітаміни” було збудовано аптечний склад та отримано ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами.

      У 2012 році підприємством було отримано ліцензію на виробництво лікарських засобів та проведено реконструкцію виробничих цехів. На даний час виробництво здійснюється на 8 виробничих ділянках, кожна з яких оснащена сучасним та високоефективним обладнанням.

      Головною метою ПАТ “Вітаміни” в галузі якості є постійне та максимальне задоволення споживачів та забезпечення їх високоякісними, ефективними та безпечними лікарськими засобами.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      На момент початку нашої співпраці у 2012 році компанія працювала у програмі “Управління торговим підприємством 8”. Так як напередодні нашого знайомства ПАТ “Вітаміни” отримало ліцензію на виробництво лікарських препаратів, перед ними дуже гостро стояло питання автоматизації процесу виробництва.

      Оперативно оцінивши існуючі бізнес-процеси клієнта та цілі розвитку, які він переслідував, ми запропонували їм перехід з “Управління торговим підприємством 8” на “Управління виробничим підприємством 8”. Головним аргументом на користь програми “Управління виробничим підприємством 8” була наявність там якісного модуля виробництва, який ми могли б з мінімальними змінами адаптувати під потреби клієнта.

      На той момент ситуація склалася в такий спосіб, що ПАТ “Вітаміни” обрали іншу компанію для автоматизації блоку виробництва. Причиною такого рішення стала обіцянка нашого конкурента мінімізувати витрати клієнта шляхом автоматизації виробництва на “Управління торговим підприємством 8” та, відповідно, відмови від купівлі “Управління виробничим підприємством 8”.

      Цілком очікувано проєкт з автоматизації виробництва на базі “Управління торговим підприємством 8” зазнав невдачі та ПАТ “Вітаміни” у 2013 році знову звернулися до нас одночасно з кількома запитами.

      Серед найбільш пріоритетних завдань клієнт виділив, знову ж таки, автоматизацію виробництва та впровадження МСФЗ (Міжнародні стандарти фінансової звітності). І якщо з першим завданням очевидним рішенням було впровадження програмного продукту ”Управління виробничим підприємством 8” на зміну доопрацьованій програмі “Управління торговим підприємством 8”, що існує у клієнта, то для впровадження МСФЗ ми запропонували клієнту використовувати окремий блок – Модуль “Управлінський облік”.

      Модуль “Управлінський облік” був розроблений для ведення управлінського та фінансового обліку, в т.ч. бюджетування та ведення обліку за стандартами МСФЗ. Ми були впевнені у безпрограшності такої комбінації програмних продуктів, оскільки цей модуль безшовно з'єднується з “Управління виробничим підприємством 8” та користувач працює в одній системі замість двох. Це мало зробити роботу користувачів у новій системі максимально зручною та ефективною.

      Що було зроблено

      Після встановлення клієнту програмних продуктів “Управління виробничим підприємством 8” та Модуля “Управлінський облік”, ми одночасно почали проводити навчання користувачів за ключовими підсистемами – виробництво, бухгалтерський облік, заробітна плата, бюджетування тощо.

      Для старту роботи в нових системах ми перенесли залишки з “Управління торговим підприємством 8”, однак, через неможливість здійснити перехід на нові програми одномоментно, бухгалтери компанії деякий час продовжували працювати паралельно в попередній та новій системі. Крім того, на етапі впровадження нових програм, ми допомагали бухгалтерам закривати періоди у старій системі «Управління торговим підприємством 8” та консультували їх щодо ведення бухгалтерського обліку в “Управління виробничим підприємством 8”.

      Для забезпечення максимально комфортного переходу користувачів у нові програми ми, окрім навчання, підготували для них детальні інструкції щодо роботи з функціоналом. Також спочатку ми здійснювали повну підтримку нашого клієнта у вигляді консультацій з виїздом до клієнта та віддалено.

      В рамках знайомства нашого клієнта з модулем “Управлінський облік” ми провели навчання користувачів по роботі з ним, налаштували підсистеми бюджетування та казначейства, а також трансляцію проводок бухгалтерського обліку. Крім цього, ми налаштували для клієнта зручні для них форми звітів МСФЗ та створили обробки з автоматичного відкриття звітів та розвантаження звітів в Excel.

      Під час впровадження підсистеми Зарплатня та Кадри в “Управління виробничим підприємством 8” ми провели навчання користувачів, налаштували права та ролі, а також здійснили низку доробок, серед яких були розрахунок резерву (методом щомісячного нарахування з інвентаризацією 1 раз на рік), формування звіту “Використання відпусток” на певну дату з урахуванням зміни положених днів у середині робочого періоду та врахуванням відпусток по догляду за дитиною, робота обробки “Залишки відпусток” на певну дату з урахуванням зміни положених днів у середині робочого періоду та урахуванням відпусток по догляду за дитиною .

      Серед інших цікавих доопрацювань функціоналу в “Управлінні виробничим підприємством 8” варто виділити Обробку з формування операцій з кредит-ноти, а також Звіт з валового прибутку з розшифровкою структури собівартості за витратами.

      У рамках впровадження “Управління виробничим підприємством 8” ми також здійснили доопрацювання низки друкованих форм та налаштували обмін із клієнт-банком.

      Результат

      Досвід роботи з компанією “Вітаміни” показав, що вибір відповідного програмного продукту відіграє ключову роль в успішності проєкту. Ми надзвичайно пишаємось тим, що наш клієнт довірив нам автоматизацію свого нового напряму діяльності – виробництва.

      Грамотно збудований план впровадження, досвідчені учасники проєкту, уважне ставлення до побажань клієнта та скрупульозний підхід до деталей – це ключові чинники, які забезпечили успішне завершення проєкту та подарували нам хорошого клієнта на довгі роки.

      Вже протягом багатьох років наш клієнт працює в системі “Управління виробничим підприємством 8” з модулем “Управлінський облік”, а наша компанія регулярно оновлює конфігурації клієнта, здійснює доопрацювання та консультації щодо роботи з програмою.


      Характеристики проекта
      Сфера Виробництво медикаментів
      Количество сотрудников 200
      Длительность проекта 14 місяців
      Основной продукт Управління виробничим підприємством 8

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку Следующее решение
      Подпишитесь на нашу рассылку "Новости, акции, консультации"!


      У Вас получилось!

      Вы присоединились к нашему списку подписчиков. Приятного чтения :)

      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube