ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Створення комплексної системи для Sealed Air

      • Главная
      • Проєкти
      • Виробництво
      • Створення комплексної системи для Sealed Air
      • Створення комплексної системи для Sealed Air
      Задача

      Завдання: Потрібна була сучасна система для зручного та ефективного ведення оперативного та регламентованого обліку та отримання якісної звітності для прийняття управлінських рішень.


      Сфера
      Виробництво пакувальних матеріалів
      Количество сотрудников
      250
      Длительность проекта
      12 місяців
      Основной продукт
      Управління торговим підприємством 8
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      Компанія Sealed Air – лідер у сфері розробки та виробництва захисної упаковки та матеріалів, необхідних у багатьох сегментах споживчого та промислового ринків. Історія присутності компанії на європейському ринку ведеться з 1953 року, коли було створено виробничу та ринкову базу для підтримки харчової пакувальної продукції. Компанія Альфреда В. Філдінга та Марка Шаванна, заснована понад півстоліття тому, в даний час є багатонаціональною корпорацією з приблизно 15 500 співробітниками, яка обслуговує 123 країни. Компанія має понад сотню виробничих майданчиків та 56 дослідницьких баз у 62 країнах, володіє понад 27 тис. патентів та зареєструвала понад 3 тис. торгових марок по всьому світу.

      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      Компанія Sealed Air – лідер у сфері розробки та виробництва захисної упаковки та матеріалів, необхідних у багатьох сегментах споживчого та промислового ринків.

      Історія присутності компанії на європейському ринку ведеться з 1953 року, коли було створено виробничу та ринкову базу для підтримки харчової пакувальної продукції. Компанія Альфреда В. Філдінга та Марка Шаванна, заснована понад півстоліття тому, в даний час є багатонаціональною корпорацією з приблизно 15 500 співробітниками, яка обслуговує 123 країни. Компанія має понад сотню виробничих майданчиків та 56 дослідницьких баз у 62 країнах, володіє понад 27 тис. патентів та зареєструвала понад 3 тис. торгових марок по всьому світу.

      Як компанія, що спеціалізується на пакувальних рішеннях, Sealed Air створює безпечніший і менш марнотратний ланцюжок постачання продуктів харчування та захищає цінні товари, що поставляються по всьому світу. Компанія прагне бути світовим лідером в галузі безпеки харчових продуктів та захисту продуктів.

      В Україні компанія відкрила свій офіс у 2002 році, і він вже понад 17 років займається постачанням пакувальних матеріалів та обладнання для пакування сиру, свіжого та замороженого м'яса, ковбасних виробів, птиці, риби, морепродуктів, готових страв та хлібобулочних виробів.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      На момент початку нашої співпраці у 2011 році компанія працювала у програмі на платформі “1С Підприємство 7.7”, у зв'язку з чим нашим першим завданням на даному проєкті було підібрати для клієнта більш сучасний програмний продукт на платформі “1С:Підприємство 8”.

      Озвучені керівництвом компанії вимоги до нової системи диктували необхідність підбору універсальної програми, яка дозволила б зручно та ефективно вести оперативний та регламентований облік та отримувати якісну звітність для прийняття управлінських рішень.

      Виходячи з поставлених завдань, ми провели порівняльний аналіз програмних продуктів на їх відповідність вимогам клієнта, результатом якого стало спільно прийняте рішення про впровадження програми “Управління торговим підприємством 8” та модуля “Управлінський облік” для ведення управлінського та фінансового обліку, у тому чистому бюджетуванні та ведення обліку за стандартами МСФЗ.

      Що було зроблено

      Команда спеціалістів об'єднала програмний продукт “Управління торговим підприємством 8” із модулем “Управлінський облік”, щоб користувачі клієнта могли зручно працювати “в одному вікні”. Паралельно ми провели обстеження бізнес-процесів клієнта та підготували план для перенесення даних із попередніх систем у нові програми. Для збереження історії та комфортної роботи у новій програмі ми перенесли з попередніх систем довідники, залишки та документи.

      Одночасно з налаштуванням системи ми проводили навчання користувачів по роботі в програмах, щоб вони змогли розпочати роботу відразу після початкового налаштування системи.

      Оскільки замовнику потрібно було вести облік по МСФЗ, ми налаштували для них план рахунків, проведення, трансляцію по рахунках, а також доопрацювали та налаштували низку звітів.

      З метою якісного контролю собівартості та ціноутворення було доопрацьовано механізм для розрахунку управлінської (менеджерської) собівартості (були створені нові документи та звіти).

      Для коректного ведення податкового обліку та максимальної оптимізації трудовитрат із відображення операцій у системі, ми реалізували для клієнта доопрацювання з автоматичного пакетного формування податкових накладних в “Управлінні торговим підприємством 8”.

      Також у числі доопрацювань ми створили низку нових звітів (наприклад, “Перевірочний звіт” для перевірки розрахунку управлінської собівартості, “Заборгованість за термінами боргу”, “Звіт з трансферного ціноутворення”) та доопрацювали існуючі звіти (наприклад, “Звіт з продажу”).

      З метою оптимізації процесу роботи з клієнтами доопрацювали низку довідників та документів (Довідники “Договори контрагентів”, “Статуси оплати”, документ “Рахунок на оплату покупцю”, “Блок кредитного контролю”), що дозволило автоматизувати контроль простроченої заборгованості клієнтів та термінів закінчення договорів.

      Крім того, ми доопрацювали друковані форми (рахунок на оплату, видаткова накладна та інші) та налаштували обмін між “Управлінням торговим підприємством 8” та клієнт-банком.

      Для максимального дотримання внутрішніх правил компанії з розмежування доступу до інформації ми налаштували та доопрацювали права доступу для різних груп користувачів.

      Результат

      Процес переходу на ведення обліку у нових системах завершився повноцінним запуском усіх блоків та підсистем у новій програмі.

      Пройшовши курс навчання у програмі, користувачі змогли швидко і комфортно влитися в роботу на новій платформі.

      Завдяки більш сучасному підходу до ведення оперативного та регламентованого обліку, керівники компанії отримали зручні та ефективні інструменти управління, контролю та прийняття управлінських рішень.

      Наше співробітництво з компанією продовжилося і після початку роботи в нових системах і загалом триває вже понад 8 років. Завдяки грамотно підібраним програмним продуктам та якісному процесу впровадження, на цьому проєкті ми знайшли надійного партнера в особі компанії Sealed Air.

      На сьогодні ми забезпечуємо компанії інформаційно-технологічну підтримку, регулярно оновлюємо їх бази для підтримки в актуальному стані у зв'язку зі змінами законодавства, і періодично реалізуємо доопрацювання системи відповідно до бізнес-процесів нашого клієнта, що змінюються.


      Характеристики проекта
      Сфера Виробництво пакувальних матеріалів
      Количество сотрудников 250
      Длительность проекта 12 місяців
      Основной продукт Управління торговим підприємством 8

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку Следующее решение
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube