ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Впровадження сучасної системи обліку у Корпорації “Українські мінеральні води”

      • Главная
      • Проєкти
      • Виробництво
      • Впровадження сучасної системи обліку у Корпорації “Українські мінеральні води”
      • Впровадження сучасної системи обліку у Корпорації “Українські мінеральні води”
      Задача

      Завдання: У зв'язку із збільшенням обсягів частки на ринку, компанії знадобилося оптимізувати та максимально автоматизувати всі робочі процеси, пов'язані з обробкою даних щодо роботи з покупцями та видобуванням мінеральної води зі свердловин.



      Сфера
      Видобуток та розлив мінеральної води
      Количество сотрудников
      400
      Длительность проекта
      8 місяців
      Основной продукт
      Управління виробничим підприємством 8
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      Корпорація “Українські мінеральні води” – найбільша національна торгова компанія, один із лідерів продажу мінеральних лікувально-столових вод на українському ринку, – працює з 1994 року. Корпорація є дистриб'ютором двох найбільших заводів з видобутку та розливу мінеральної води: ТДВ “Одеський завод мінеральних вод “Куяльник” та ТДВ “Свалявські мінеральні води”.


      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      Корпорація “Українські мінеральні води” – найбільша національна торгова компанія, один із лідерів продажу мінеральних лікувально-столових вод на українському ринку, – працює з 1994 року. Корпорація є дистриб'ютором двох найбільших заводів з видобутку та розливу мінеральної води: ТДВ “Одеський завод мінеральних вод “Куяльник” та ТДВ “Свалявські мінеральні води”.

      Торгові марки продукції, які Корпорація представляє – відомі своєю якістю та багатовіковою історією мінеральні води, які завоювали популярність у споживача та відзначені численними нагородами на різноманітних конкурсах та виставках в Україні та за кордоном.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      У зв'язку із збільшенням обсягів частки на ринку, компанії знадобилося оптимізувати та максимально автоматизувати всі робочі процеси, пов'язані з обробкою даних щодо роботи з покупцями та видобуванням мінеральної води зі свердловин.

      Було ухвалено рішення модернізувати програмне забезпечення компанії методом переведення обліку із застарілої версії програми “1C:Підприємство 7” на нове програмне забезпечення “Управління виробничим підприємством 8”.

      Перехід на новий програмний продукт включив у себе розробку нових документів та звітів, а також доопрацювання базових документів та звітів. Також перед нашою командою стояли завдання щодо перенесення даних у нову програму та навчання персоналу новому функціоналу.

      Що було зроблено

      Після вивантаження даних зі старих програмних продуктів дані були завантажені в нову систему. І ми перейшли до завдань автоматизації процесів компанії на базі нового програмного продукту.

      Наші фахівці грамотно та структуровано підійшли до навчання співробітників компанії, оскільки саме від кінцевих користувачів залежить швидка адаптація та максимально ефективне використання нових методик роботи.

      Було реалізовано та оптимізовано під роботу підприємства такі звіти, як: “Платіжний календар” та “Дебіторська заборгованість”, які показують рух усіх коштів, що надійшли від покупців. Також були автоматизовані облік графіку платежів, обробка платежів та надходження фінансів щодо кожного покупця. Реалізація перерахованих завдань призвела до більш детального планування руху коштів та оптимізації роботи з фінансово сильними замовниками.

      Доопрацювання ряду наступних оперативних звітів (дані на замовлення покупців) вирішило завдання щодо оптимізації та швидкості обробки замовлень. Це в свою чергу дало можливість збільшити швидкість обробки та кількість замовлень, що відвантажуються у встановлені терміни.

      Функціонал та зовнішній вигляд звітів максимально розроблений для зручності роботи користувачів з даними, наприклад: у звітах є можливість вибору угрупувань та ранжування з деталізацією за аналітичними даними, відбір за реквізитами, кольорове маркування ключових показників, можливість розсилки менеджерам та клієнтам поштою.

      З метою оптимізації процесу роботи з клієнтами для відображення взаєморозрахунків, було доопрацьовано низку документів: “Платіжне доручення, що входить”, “Реалізація товарів та послуг”, “Повернення від покупця”, “Замовлення покупця”.

      У зв'язку зі специфікою діяльності підприємства, з метою оперативного контролю та планування виробничого процесу, було створено нові документи для щоденного відображення видобутку обсягів мінеральної води зі свердловин: “Видобуток води зі свердловини”, документ “Звіт майстра зміни”.

      Також нами було реалізовано необхідні доопрацювання, пов'язані з особливостями відображення операцій з обліку ПДВ під час продажу покупцям у частині обліку передачі зворотної тари.

      Результат

      Використання нового програмного забезпечення повністю задовольнило замовника. Було автоматизовано необхідні робочі процеси. Контроль всіх грошових рухів призвів до розуміння та ефективного планування грошових потоків. Це дозволило забезпечити якісне та грамотне реінвестування в компанію. Швидкість обробки замовлень дає можливість збільшення обороту компанії, при менших витратах трудових ресурсів, збільшення замовлень оптових покупців та появі нових.

      Ми зробили перенесення історичних даних зі старої версії програми до нового програмного продукту, що дало змогу ефективно використати дані попередніх періодів діяльності для стратегічного планування майбутніх періодів з урахуванням приросту реалізації своєї продукції.

      Наші фахівці надали якісну теоретичну та практичну базу знань головному бухгалтеру та співробітникам у всіх філіях підприємства. Результатом навчання став швидкий та комфортний робочий процес у новій програмі.


      Характеристики проекта
      Сфера Видобуток та розлив мінеральної води
      Количество сотрудников 400
      Длительность проекта 8 місяців
      Основной продукт Управління виробничим підприємством 8

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку Следующее решение
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube