Завдання: Компанія MTI Fashion входить до складу групи компаній MTI. MTI – це диверсифікований бізнес, що поєднує три базові напрями: інформаційно-комунікаційні технології, роздрібна торгівля (взуття, одяг, ювелірні прикраси, електроніка), 3-PL оператор (послуги зі зберігання, обробки та доставки вантажів).
Про клієнта
Основний вид діяльності MTI Fashion – роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах. Компанія займається продажем брендів категорії “люкс” та є офіційним франчайзинговим представником брендів Ermenegildo Zegna, TOD's в Україні.
На люксовому ринку України компанія вже понад 20 років та зарекомендувала себе як надійний, професійний рітейлер. За роки роботи магазини компанії показували відмінні результати і, для задоволення попиту, що зростає, в 2015 році було прийнято рішення відкривати нові магазини.
Саме в цей період і розпочалося наше співробітництво з компанією. Ми були запрошені як партнер для впровадження ряду програмних продуктів та адаптації типових програм під потреби конкретних магазинів.
Які завдання стояли під час впровадження?
Ми мали впроваджувати програми для нових магазинів, тому ми не були прив'язані до існуючих у замовника систем і мали більше можливостей для вибору програмних продуктів, що підходять для клієнта.
Клієнт озвучив необхідність забезпечити зручними робочими місцями фронт-офіс (магазини) – для роботи з покупцями та бек-офіс – для ведення оперативного та регламентованого обліку, а також для управління компанією. Також важливою вимогою була консолідація інформації з продажу та залишків у магазинах в одній базі, а також оперативна та коректна передача даних у бек-офіс.
Після обговорення всіх переваг та недоліків існуючих програмних продуктів та проведення порівняльного аналізу між системами було прийнято спільне рішення зупинити вибір на 2-х програмах – “Управління торговим підприємством” для бек-офісу та “Магазин одягу та взуття” для фронт-офісу.
Визначившись із вибором програмних продуктів, ми оперативно перейшли до їх впровадження, доопрацювання, налаштування обмінів та навчання користувачів, оскільки дати відкриття магазинів диктували досить стислий термін підготовки системи та співробітників компанії до роботи.
Що було зроблено:
Впровадження програмних продуктів “Управління торговим підприємством” та “Магазин одягу та взуття” розпочалося з встановлення програм у магазинах та налаштування розподіленої бази даних та обмінів між базами. Це дозволило консолідувати дані з окремих баз магазинів у єдиній базі та оперативно передавати інформацію до “Управління торговим підприємством”.
Крім того, для забезпечення зручної роботи магазинів, нами було підключено та налаштовано все необхідне торгове обладнання, включаючи банківські термінали.
У процесі налаштування програм ми адаптували деякі типові документи під потреби клієнта шляхом додавання нових реквізитів, автоматизації заповнення документів та налаштування завантаження даних до документів із зовнішніх джерел (через файли формату MS Excel).
Крім цього, було створено новий документ “Сезонне замовлення”, метою якого було фіксування приходів сезонних колекцій товару в системі. Також було додано нові довідники та регістри (таблиці даних) для забезпечення коректної роботи нового документа.
Також доопрацювання зазнав документ “Надходження товарів” - під час проведення документа автоматично створювалися характеристики товару, у яких зазначався тип документа, номер і дата (ідентифікатор партії надходження) і було додано контроль недопущення дублювання характеристик. Для нашого клієнта це був важливий функціонал, тому що їх товар надходив окремими партіями, кожна з яких була новою колекцією і, відповідно, мала окрему вартість.
Ще одним істотним доопрацюванням була реалізація можливості отримувати від роздрібних клієнтів передоплату за індивідуальне пошиття і після отримання готового товару реалізувати його роздрібному покупцю з урахуванням внесеного авансу.
Крім того, нами було розроблено та впроваджено функціонал подарункових сертифікатів, включаючи їх реалізацію, облік та розрахунок сертифікатами при продажах.
Для зручності користувачів, ми налаштували звіти, що існують в системах, під їх потреби і доопрацювали ті звіти, які в типовому вигляді не надавали всієї необхідної інформації необхідної замовнику. Також ми доопрацювали друковані форми документів (наприклад, “Звіт про роздрібний продаж”).
В рамках навчання ми ознайомили користувачів з основними принципами роботи із системами, а також підготували інструкції щодо використання доопрацьованого нами функціоналу.
Результат
Завдяки грамотному підбору програмного продукту та комплексному підходу до вирішення поставлених клієнтом завдань, нам вдалося у найкоротші терміни впровадити та адаптувати під потреби клієнта нові програми.
Всі наші доопрацювання та налаштування були протестовані та прийняті клієнтом і, за допомогою підготовлених нами інструкцій, користувачі змогли відразу почати роботу в системі.
Таким чином, усі наші домовленості з клієнтом були успішно виконані і нові магазини змогли відкритися та розпочати роботу у раніше обумовлені терміни.