Про клієнта
Richemont – одна з провідних міжнародних компаній у світовій індустрії розкоші. Вона об'єднує кілька найпрестижніших імен у даній галузі, серед яких ювелірні та годинні будинки Cartier, Van Cleef & Arpels, Piaget, Vacheron Constantin, Jaeger-leCoultre, IWC, Montblanc та інші. Компанія Richemont ретельно зберігає традиції стилю, якості та майстерності, якими пишається кожен із брендів. Спадщина та індивідуальність кожного будинку невпинно охороняються, художники та майстри поєднують традиції з постійним процесом винаходів та новаторства.
Які завдання стояли під час впровадження?
До нас компанія звернулася в момент відкриття нового офісу, тому ми не були жорстко прив'язані до існуючих систем і у нас було більше можливості для вибору необхідного програмного продукту, який би покрив наявні у замовника потреби. А завдяки активній та щільній співпраці між нашими аналітиками та головним бухгалтером компанії замовника, визначення завдань та відповідної їм системи відбулося оперативно та якісно.
По-перше, потрібно було автоматизувати бухгалтерський та податковий облік згідно із законодавством України.
По-друге, налаштувати автоматизацію управлінського обліку.
Більше того, необхідно було автоматизувати та налаштувати формування та обмін звітними даними з головним офісом.
Що було зроблено
Насамперед було встановлено обрані програмні продукти та проведено навчання співробітників по роботі у нових їм системах.
Далі, виходячи з необхідних відображення у системі бізнес-процесів для даної галузі та необхідних умов для особливостей бізнесу замовника, були доопрацьовані системи.
Зокрема, було доопрацьовано довідники “Підрозділи організацій”, “Склади”, “Номенклатура”, “Основні засоби”. Ряд доопрацювань було здійснено у документах “Встановлення відповідності рахунків БО та МСФЗ”, “Нарахування витрат”, “Податкова накладна”. Було налаштовано автоматичне заповнення полів звіту “Звіт про контрольовані операції”.
Крім того, внаслідок плідної співпраці обох сторін (нашої та замовника) оперативно та якісно було налаштовано обмін даними з головним офісом.
Також, спеціально для нашого замовника ми погодили та розробили низку документів, звітів та зовнішніх обробок, які допомагають компанії оперативно приймати управлінські рішення та автоматизувати більшу частину ручної роботи.
Результат
Насамперед, в результаті професіоналізму та активного якісного зворотного зв'язку з боку замовника, система функціонує та підтримується нами до сьогодні.
Комплексне рішення, запропоноване та впроваджене нашою компанією для зручного ведення бізнесу та оперативного обміну інформацією між системами, допомогло клієнту успішно та в короткий термін стартувати на українському ринку.