Про клієнта
АТ “ХК “Київміськбуд” - лідер будівельної галузі України. Найбільший оператор ринку нерухомості, орієнтований на потреби громадян із середнім рівнем доходів. Компанія тримає курс на забезпечення максимальної доступності своєї продукції широкому колу споживачів.
Силами працівників “Київміськбуду” побудовано переважну більшість унікальних об'єктів, які прикрашають місто: готелі “Славутич”, “Либідь”, “Київ”, “Спорт”, “Хрещатик”, “Салют”, “Козацький”, меморіальний комплекс Великої Вітчизняної війни, спорудження АСК телебачення, університети, універсами, промислові об'єкти та споруди, лабораторні корпуси та безліч інших об'єктів.
Гордістю київміськбудівців стали реконструйовані об'єкти – Палац культури “Україна”, Національна філармонія, оновлені площі та вулиці Києва, переобладнані транспортні вузли біля станції метро “Петрівка”, автовокзалу, площі Слави. Цей перелік доповнюють побудовані багатофункціональні транспортні розв'язки на кількох рівнях — по вулиці О.Теліги та на Севастопольській площі. Окрасою Києва безумовно стала споруда Південного залізничного вокзалу, збудованого “Київміськбудом” за 158 днів. За термінами будівництва – це, безперечно, рекорд.
Які завдання стояли під час впровадження?
На момент звернення до нашої компанії весь управлінський та бухгалтерський облік вівся у системі “Управління виробничим підприємством”. Ця система не могла повністю задовольнити потреби нашого клієнта щодо розрахунку комунальних платежів та надання клієнтам та керівництву звітності. Сам розрахунок деталізувався і вважався за формулами Excel і лише підсумковими даними заносився до системи.
Для підвищення самої швидкості розрахунку та реалізації можливості деталізувати дані у системі “Управління виробничим підприємством”, нашим спеціалістам було поставлено завдання узгодити та розробити функціонал для розрахунку комунальних платежів.
Що було зроблено
Для того, щоб доробка була максимально корисною для замовника, ми почали з інтерв'ю та аналізу способу розрахунку, який використовувався клієнтом, написали технічне завдання з формулами та вимогами до механізму, інтерфейсів та звітів/друкованих форм.
Доопрацювання включало створення нового документа “Акт з комунальних послуг”, в якому в розрізі об'єктів нерухомості за заданим алгоритмом відбувався розрахунок платежів.
Для коректності розрахунку необхідно враховувати безліч параметрів. Першим і основним їх – це був тип приміщення, оскільки порядок розрахунку для житлових і нежитлових приміщень різний. Також необхідно брати до уваги:
-
тарифні ставки;
-
кількість мешканців;
-
площа приміщення;
-
показники по лічильниках (води, теплоенергії, електроенергії, інші).
Тому командою програмістів та аналітиків був реалізований механізм, що дозволяє автоматично розраховувати суми по послугах у розрізі об'єктів нерухомості та орендарів на підставі перерахованих вище параметрів та показників, що вносяться щомісяця.
Також було реалізовано доопрацювання, яке дозволило всі розраховані дані зберігати в системі для можливості подальшого аналізу. У свою чергу, на підставі цих даних автоматично формується документ “Реалізація товарів та послуг”, що дозволяє зменшити монотонну ручну працю співробітників та підвищити ефективність роботи.
А для можливості друку документів з комунальних послуг було реалізовано спеціальну друковану форму.
Результат
Як результат злагодженої спільної роботи команди, що складається з професіоналів з боку замовника та спеціалістів компанії “JANUARY.UA”, клієнт отримав необхідне доопрацювання з урахуванням усієї специфіки саме його бізнес-процесів. Це дозволило деталізувати та зберігати всі розрахунки в системі, і ,насамперед - значно скоротити час на розрахунок комунальних платежів.
Характеристики проєкту:
Сфера - Торгівля
Кількість співробітників - 40 000
Тривалість проєкту - 8 місяців