ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Доопрацювання програми в компанії “Київміськбуд” з урахуванням всієї специфіки бізнес-процесів

      • Главная
      • Проєкти
      • Торгівля
      • Доопрацювання програми в компанії “Київміськбуд” з урахуванням всієї специфіки бізнес-процесів
      • Доопрацювання програми в компанії “Київміськбуд” з урахуванням всієї специфіки бізнес-процесів
      Задача
      Завдання: Компанії “Київміськбуд” потрібно розробити в програмі УПП функціонал для розрахунку комунальних платежів.
      Сфера
      Торгівля
      Количество сотрудников
      40 000
      Длительность проекта
      8 місяців
      Основной продукт
      Управління виробничим підприємством
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      АТ “ХК “Київміськбуд” - лідер будівельної галузі України. Найбільший оператор ринку нерухомості, орієнтований на потреби громадян із середнім рівнем доходів.


      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      АТ “ХК “Київміськбуд” - лідер будівельної галузі України. Найбільший оператор ринку нерухомості, орієнтований на потреби громадян із середнім рівнем доходів. Компанія тримає курс на забезпечення максимальної доступності своєї продукції широкому колу споживачів.

      Силами працівників “Київміськбуду” побудовано переважну більшість унікальних об'єктів, які прикрашають місто: готелі “Славутич”, “Либідь”, “Київ”, “Спорт”, “Хрещатик”, “Салют”, “Козацький”, меморіальний комплекс Великої Вітчизняної війни, спорудження АСК телебачення, університети, універсами, промислові об'єкти та споруди, лабораторні корпуси та безліч інших об'єктів.

      Гордістю київміськбудівців стали реконструйовані об'єкти – Палац культури “Україна”, Національна філармонія, оновлені площі та вулиці Києва, переобладнані транспортні вузли біля станції метро “Петрівка”, автовокзалу, площі Слави. Цей перелік доповнюють побудовані багатофункціональні транспортні розв'язки на кількох рівнях — по вулиці О.Теліги та на Севастопольській площі. Окрасою Києва безумовно стала споруда Південного залізничного вокзалу, збудованого “Київміськбудом” за 158 днів. За термінами будівництва – це, безперечно, рекорд.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      На момент звернення до нашої компанії весь управлінський та бухгалтерський облік вівся у системі “Управління виробничим підприємством”. Ця система не могла повністю задовольнити потреби нашого клієнта щодо розрахунку комунальних платежів та надання клієнтам та керівництву звітності. Сам розрахунок деталізувався і вважався за формулами Excel і лише підсумковими даними заносився до системи.

      Для підвищення самої швидкості розрахунку та реалізації можливості деталізувати дані у системі “Управління виробничим підприємством”, нашим спеціалістам було поставлено завдання узгодити та розробити функціонал для розрахунку комунальних платежів.

      Що було зроблено

      Для того, щоб доробка була максимально корисною для замовника, ми почали з інтерв'ю та аналізу способу розрахунку, який використовувався клієнтом, написали технічне завдання з формулами та вимогами до механізму, інтерфейсів та звітів/друкованих форм.

      Доопрацювання включало створення нового документа “Акт з комунальних послуг”, в якому в розрізі об'єктів нерухомості за заданим алгоритмом відбувався розрахунок платежів.

      Для коректності розрахунку необхідно враховувати безліч параметрів. Першим і основним їх – це був тип приміщення, оскільки порядок розрахунку для житлових і нежитлових приміщень різний. Також необхідно брати до уваги:

      • тарифні ставки;

      • кількість мешканців;

      • площа приміщення;

      • показники по лічильниках (води, теплоенергії, електроенергії, інші).

      Тому командою програмістів та аналітиків був реалізований механізм, що дозволяє автоматично розраховувати суми по послугах у розрізі об'єктів нерухомості та орендарів на підставі перерахованих вище параметрів та показників, що вносяться щомісяця.

      Також було реалізовано доопрацювання, яке дозволило всі розраховані дані зберігати в системі для можливості подальшого аналізу. У свою чергу, на підставі цих даних автоматично формується документ “Реалізація товарів та послуг”, що дозволяє зменшити монотонну ручну працю співробітників та підвищити ефективність роботи.

      А для можливості друку документів з комунальних послуг було реалізовано спеціальну друковану форму.

      Результат

      Як результат злагодженої спільної роботи команди, що складається з професіоналів з боку замовника та спеціалістів компанії “JANUARY.UA”, клієнт отримав необхідне доопрацювання з урахуванням усієї специфіки саме його бізнес-процесів. Це дозволило деталізувати та зберігати всі розрахунки в системі, і ,насамперед - значно скоротити час на розрахунок комунальних платежів.

      Характеристики проєкту:

      Сфера - Торгівля

      Кількість співробітників - 40 000

      Тривалість проєкту - 8 місяців

      Основний продукт - “Управління виробничим підприємством”.


      Характеристики проекта
      Сфера Торгівля
      Количество сотрудников 40 000
      Длительность проекта 8 місяців
      Основной продукт Управління виробничим підприємством

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку Следующее решение
      Подпишитесь на нашу рассылку "Новости, акции, консультации"!


      У Вас получилось!

      Вы присоединились к нашему списку подписчиков. Приятного чтения :)

      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube