SKYMALL – один із найбільших торгових центрів м. Києва, розташований на півострові за Московським мостом, на проспекті Генерала Ватутіна, 2-т.
Загальна торгова площа комплексу складає 47 тис. кв.м., на яких представлені провідні (європейські) торгові марки одягу та взуття - New Yorker, Topshop/Topman, Warehouse, магазини мереж Inditex (Massimo Dutti, Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, Pull and Bear), Argo (United Colors of Benetton, Mango, Okaidi), Інтертоп (Intertop, Ecco), а також New Look, Cropp Town і багато інших. Більше 150 відкритих магазинів пропонує Вам широкий вибір одягу, взуття, парфумерії, аксесуарів та біжутерії, білизни, побутової техніки, товарів для дітей та дому. Також до Ваших послуг зона фуд-корту із затишними кафе, супермаркет Ашан та дворівневий паркінг на 3 тис. машиномісць. Найближчим часом планується відкриття кінотеатру Kronverk Cinema та розважальної зони.
Які завдання стояли під час впровадження?
Необхідно було правильно підібрати програмний продукт для SKYMALL із лінійки наявних програм. Бізнес-аналітик провів інтерв'ю з ключовими користувачами для уточнення вимог до нової системи та порекомендував взяти за основу “Бухгалтерія 8” та створити модуль для обліку оренди.
Головним завданням був автоматизація бухгалтерського обліку та обліку оренди (площ, що здаються). Для автоматизації обліку площ, що здаються, були потрібні доопрацювання.
Що було зроблено
На базі “Бухгалтерія 8” було зроблено доопрацювання для обліку оренди. Площі, що здаються в оренду візуалізовані, підсвічені різними кольорами, є можливість автоматично формувати документи на оплату оренди виходячи з кількості площі, що орендується, а також при створенні документів враховуються умови договору оренди та реалізована оперативна та управлінська звітність щодо орендарів та площ.
Введення даних із бухгалтерського обліку. Для мінімізації навантаження на користувачів були створені обробки для перенесення даних із старої системи до нової. Зокрема, були перенесені дані щодо оренди: “Довідники”, “Договори з оренди”, “Взаємовідносини щодо контрагентів”.
Проведено навчання користувачів по роботі із системою та консультації для більш комфортного переходу до нової програми.
Результат
Завдяки комплексному підходу до вирішення завдань компанії SKYMALL, ми змогли в короткий термін створити та впровадити систему, яка допомагає користувача оптимізувати роботу з орендарями, а керівництву компанії – отримувати візуалізовану картину вільних площ та управлінські звіти.
Характеристики проєкту:
Сфера - Торгівля
Кількість співробітників - 8
Тривалість проєкту - 5 місяців