Задача
Компанія Harvest звернулася до нас із запитом на впровадження системи автоматизації для ведення бухгалтерського та податкового обліку. До цього часу вони не використовували жодних систем автоматизації, тому потребували надійного та функціонального рішення, яке могло б забезпечити їхні потреби.Клієнт не висував додаткових задач, окрім необхідності автоматизації бухгалтерського та податкового обліку. Ми запропонували рішення на базі BAS Бухгалтерія ПРОФ, яке повністю відповідало їхнім вимогам. Окрім того, було запропоновано хостинг для забезпечення безперебійної роботи системи.
Реалізація проєкту
У рамках проєкту було виконано наступні етапи:
-
Встановлення програмного забезпечення: Наші фахівці здійснили встановлення BAS Бухгалтерія ПРОФ та додаткового модуля FREDO ДокМен.
-
Налаштування системи: Було виконано базове налаштування системи, щоб вона могла одразу використовуватися для ведення обліку.
Виклики та рішення
В процесі обговорення клієнт висловив потребу в доопрацюванні системи, зокрема:
-
Необхідно було додати можливість підбору номенклатури в розхідній накладній.
-
Відображення залишків (кількісних та сумових) в розрізі партій у формі підбору.
Клієнт вирішив відкласти реалізацію цього функціоналу, оскільки не мав чіткого розуміння, як саме воно повинно працювати. Було прийнято рішення повернутися до цього питання трохи пізніше.
Результат
На даний момент система BAS Бухгалтерія ПРОФ успішно впроваджена та використовується компанією Harvest для ведення бухгалтерського та податкового обліку. Клієнт задоволений функціональністю та надійністю рішення. Ми готові до подальшої співпраці з клієнтом та реалізації додаткових доопрацювань, коли в них виникне така необхідність.