Завдання: Страховій компанії “ПРОВІДНА” потрібно розробити та впровадити сучасну автоматизовану систему обліку компанії для оперативної роботи асистансу ДМС (добровільного медичного страхування).
Завдання: Страховій компанії “ПРОВІДНА” потрібно розробити та впровадити сучасну автоматизовану систему обліку компанії для оперативної роботи асистансу ДМС (добровільного медичного страхування).
Страхова компанія “ПРОВІДНА” почала функціонувати на страховому ринку України у 1995 році і на сьогоднішній день є одним із найбільших страховиків України. Вона має розвинену регіональну мережу, до якої входить 25 філій та 25 центрів продажів. У компанії працює більш ніж 2 тисячі співробітників та досвідчене керівництво. Серед послуг страховика представлено більше 80 страхових продуктів, серед них добровільні та обов'язкові види страхування. Програми розраховані як у фізичних, і на юридичних.
СК “ПРОВІДНА” має членство у різних організаціях, у тому числі в Лізі страхових організацій України, в Моторному (транспортному) страховому бюро України, Американській торговій палаті в Україні, в Українському національному комітеті Міжнародної торгової палати, Українській Будівельній Асоціації, в Українському Союзі промисловців та підприємців.
Про клієнта
Страхова компанія “ПРОВІДНА” почала функціонувати на страховому ринку України у 1995 році і на сьогоднішній день є одним із найбільших страховиків України. Вона має розвинену регіональну мережу, до якої входить 25 філій та 25 центрів продажів. У компанії працює більш ніж 2 тисячі співробітників та досвідчене керівництво. Серед послуг страховика представлено більше 80 страхових продуктів, серед них добровільні та обов'язкові види страхування. Програми розраховані як у фізичних, і на юридичних.
СК “ПРОВІДНА” має членство у різних організаціях, у тому числі в Лізі страхових організацій України, в Моторному (транспортному) страховому бюро України, Американській торговій палаті в Україні, в Українському національному комітеті Міжнародної торгової палати, Українській Будівельній Асоціації, в Українському Союзі промисловців та підприємців.
Які завдання стояли під час впровадження?
Метою проєкту була розробка та запровадження сучасної автоматизованої системи обліку компанії для оперативної роботи асистансу ДМС (добровільного медичного страхування).
Потрібно було розробити нову систему “Ассістанс ДМС” на базі Платформи “1С:Підприємство 8” на керованих формах.
Система повинна була підтримувати такі функції:
Зберігання договорів індивідуального андеррайтингу: створення Програм страхування, введення Договорів / Додаткових угод, завантаження полісів з файлів формату xls;
Зберігання договорів стандартного андеррайтингу: створення Програм страхування, контроль за завантаженням Договорів з Інсіс, завантаження полісів з файлів формату xls;
Обслуговування: Реєстрація звернень call-центром, обслуговування лікарем Асістанс;
Договірна робота з ЛПУ\Аптеками: Створення ЛПУ\Аптек, Введення договорів, завантаження прайсів;
Експертиза: Завантаження рахунків ЛПУ\Аптек, експертиза;
Виплата: Підтвердження на оплату, формування виплатних документів, контроль взаєморозрахунків;
Аналітик: Зведена звітність;
Що було зроблено:
За основу для розробки було взято технологічну платформу “1С:Підприємство 8”.
Для забезпечення поставлених Замовником цілей у проєкті було виконано такі завдання:
Інтерв'ювання ключових користувачів. Аналіз існуючої системи обліку, аналіз відображення бізнес-логіки (господарських операцій) Замовника у існуючій системі.
Як основний спосіб збору інформації для аналізу використовувався спосіб проведення інтерв'ю з власниками бізнес-процесів і відповідальними користувачами, тобто, з людьми, що відповідають за певний бізнес-процес і мають досить великий обсяг знань у відповідній галузі бізнесу організації та відображення діяльності в існуючій системі обліку.
Окрім цього, вивчалися надані матеріали (короткий опис бізнес-процесів, друковані форми, звіти). Також аналізувалося програмне забезпечення, що використовується зараз.
Розробка основних функціональних вимог до нової системи обліку.
Визначення базових продуктів, які будуть використовуватись для розробки системи.
Написання ТЗ на розробку системи.
Розробка технічних рекомендацій для забезпечення роботи системи.
Розробка необхідних функцій, тестування.
1. Розробка базового функціоналу системи.
2. Розробка функціоналу підсистем та інтерфейсів робочих місць.
3. Розробка модуля інтеграції та завантаження даних із систем excel.
4. Навантажувальне тестування.
5. Розробка прав користувача.
Навчання користувачів роботі з новим продуктом.
Завантаження даних із старої облікової системи.
Підтримка користувачів та системи під час запуску.
Результат
В результаті спільної роботи команди, що складається зі спеціалістів з боку Замовника та Виконавця, клієнт отримав інформаційну систему, що дозволяє на високому рівні автоматизувати медичний асистанс. Це дозволило спростити аналіз фінансового результату та планування бізнес-активностей. У ході проєкту було досягнуто основної мети автоматизації - підвищення ефективності управління підприємством.
Сфера | Страхування |
Количество сотрудников | 350 |
Длительность проекта | 9 місяців |
Основной продукт | Технологічна поставка |
Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам
Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію. |
Заказать решение
|