ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Нова система “Ассістанс ДМС”

      • Главная
      • Проєкти
      • Фінансовий сектор
      • Нова система “Ассістанс ДМС”
      • Нова система “Ассістанс ДМС”
      Задача

      Завдання: Страховій компанії “ПРОВІДНА” потрібно розробити та впровадити сучасну автоматизовану систему обліку компанії для оперативної роботи асистансу ДМС (добровільного медичного страхування).


      Сфера
      Страхування
      Количество сотрудников
      350
      Длительность проекта
      9 місяців
      Основной продукт
      Технологічна поставка
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      Страхова компанія “ПРОВІДНА” почала функціонувати на страховому ринку України у 1995 році і на сьогоднішній день є одним із найбільших страховиків України. Вона має розвинену регіональну мережу, до якої входить 25 філій та 25 центрів продажів. У компанії працює більш ніж 2 тисячі співробітників та досвідчене керівництво. Серед послуг страховика представлено більше 80 страхових продуктів, серед них добровільні та обов'язкові види страхування. Програми розраховані як у фізичних, і на юридичних.

      СК “ПРОВІДНА” має членство у різних організаціях, у тому числі в Лізі страхових організацій України, в Моторному (транспортному) страховому бюро України, Американській торговій палаті в Україні, в Українському національному комітеті Міжнародної торгової палати, Українській Будівельній Асоціації, в Українському Союзі промисловців та підприємців.


      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      Страхова компанія “ПРОВІДНА” почала функціонувати на страховому ринку України у 1995 році і на сьогоднішній день є одним із найбільших страховиків України. Вона має розвинену регіональну мережу, до якої входить 25 філій та 25 центрів продажів. У компанії працює більш ніж 2 тисячі співробітників та досвідчене керівництво. Серед послуг страховика представлено більше 80 страхових продуктів, серед них добровільні та обов'язкові види страхування. Програми розраховані як у фізичних, і на юридичних.

      СК “ПРОВІДНА” має членство у різних організаціях, у тому числі в Лізі страхових організацій України, в Моторному (транспортному) страховому бюро України, Американській торговій палаті в Україні, в Українському національному комітеті Міжнародної торгової палати, Українській Будівельній Асоціації, в Українському Союзі промисловців та підприємців.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      Метою проєкту була розробка та запровадження сучасної автоматизованої системи обліку компанії для оперативної роботи асистансу ДМС (добровільного медичного страхування).

      Потрібно було розробити нову систему “Ассістанс ДМС” на базі Платформи “1С:Підприємство 8” на керованих формах.

      Система повинна була підтримувати такі функції:

      • Зберігання договорів індивідуального андеррайтингу: створення Програм страхування, введення Договорів / Додаткових угод, завантаження полісів з файлів формату xls;

      • Зберігання договорів стандартного андеррайтингу: створення Програм страхування, контроль за завантаженням Договорів з Інсіс, завантаження полісів з файлів формату xls;

      • Обслуговування: Реєстрація звернень call-центром, обслуговування лікарем Асістанс;

      • Договірна робота з ЛПУ\Аптеками: Створення ЛПУ\Аптек, Введення договорів, завантаження прайсів;

      • Експертиза: Завантаження рахунків ЛПУ\Аптек, експертиза;

      • Виплата: Підтвердження на оплату, формування виплатних документів, контроль взаєморозрахунків;

      • Аналітик: Зведена звітність;

      Що було зроблено:

      За основу для розробки було взято технологічну платформу “1С:Підприємство 8”.

      Для забезпечення поставлених Замовником цілей у проєкті було виконано такі завдання:

      Інтерв'ювання ключових користувачів. Аналіз існуючої системи обліку, аналіз відображення бізнес-логіки (господарських операцій) Замовника у існуючій системі.

      Як основний спосіб збору інформації для аналізу використовувався спосіб проведення інтерв'ю з власниками бізнес-процесів і відповідальними користувачами, тобто, з людьми, що відповідають за певний бізнес-процес і мають досить великий обсяг знань у відповідній галузі бізнесу організації та відображення діяльності в існуючій системі обліку.

      Окрім цього, вивчалися надані матеріали (короткий опис бізнес-процесів, друковані форми, звіти). Також аналізувалося програмне забезпечення, що використовується зараз.

      Розробка основних функціональних вимог до нової системи обліку.

      Визначення базових продуктів, які будуть використовуватись для розробки системи.

      Написання ТЗ на розробку системи.

      Розробка технічних рекомендацій для забезпечення роботи системи.

      Розробка необхідних функцій, тестування.

      1. Розробка базового функціоналу системи.

      2. Розробка функціоналу підсистем та інтерфейсів робочих місць.

      3. Розробка модуля інтеграції та завантаження даних із систем excel.

      4. Навантажувальне тестування.

      5. Розробка прав користувача.

      Навчання користувачів роботі з новим продуктом.

      Завантаження даних із старої облікової системи.

      Підтримка користувачів та системи під час запуску.

      Результат

      В результаті спільної роботи команди, що складається зі спеціалістів з боку Замовника та Виконавця, клієнт отримав інформаційну систему, що дозволяє на високому рівні автоматизувати медичний асистанс. Це дозволило спростити аналіз фінансового результату та планування бізнес-активностей. У ході проєкту було досягнуто основної мети автоматизації - підвищення ефективності управління підприємством.


      Характеристики проекта
      Сфера Страхування
      Количество сотрудников 350
      Длительность проекта 9 місяців
      Основной продукт Технологічна поставка

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube