Завдання: Завдання полягало в тому, щоб оптимізувати облік у існуючих системах та організувати зв'язок із платформою Tradernet.
Завдання: Завдання полягало в тому, щоб оптимізувати облік у існуючих системах та організувати зв'язок із платформою Tradernet.
FREEDOM Finance - Професійний учасник фондового ринку України: трейдер цінних паперів та депозитарна установа.
Про клієнта
FREEDOM Finance є надійним партнером та експертом у галузі інвестицій. Надає фінансові послуги на території України з 1999 року. FREEDOM Finance працює на основі безстрокових ліцензій на здійснення брокерської, дилерської та депозитарної діяльності депозитарних установ, виданих Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. (NSSMC).
Штат компанії налічує понад 100 співробітників, з яких 30 сертифікованих фахівців із торгівлі цінними паперами NSSMC.
FREEDOM Finance входить до холдингу FREEDOM HOLDING CORP (США), брокери якого надають клієнтам доступ до світових фондових ринків. Акції холдингу котуються на біржі NASDA в США (тикер FRHC).
Платформа Tradernet забезпечує клієнтам FREEDOM Finance прямий доступ до торгів на найбільших біржах світу. Користувачі платформи можуть проводити операції з більш ніж 40 тисяч фінансових інструментів на Nasdaq, NYSE, LSE, Deutsche Boerse, KASE.
Які завдання стояли під час впровадження?
На момент початку нашої співпраці, клієнт вже працював із програмними продуктами: “Бухгалтерія 2.0” та “Зарплата та управління персоналом 8”.
Виникла необхідність автоматизації процесів для забезпечення більш продуктивної роботи працівників та надання високоякісного сервісу клієнтам.
Для досягнення поставленої мети необхідно було реалізувати такі завдання:
1) Доопрацювати та налаштувати імпорт даних між платформою Tradernet та програмою “Бухгалтерія 2.0”;
2) Реалізувати автоматичне створення документів щодо виплати на підставі імпортованих даних.
3) Налаштувати обмін із клієнт-банком за двома банками.
Що було зроблено?
Для вивантаження даних із системи Tradernet у “Бухгалтерія 2.0” було розроблено вимоги до даних, що імпортуються до системи.
Реалізація доопрацювання дозволила імпортувати в систему документи “Заявки клієнтів” на виплату та автоматизувати створення платіжних документів для виплати купонів по ОВДП, а також автоматично проводити нарахування податків у розрізі клієнтських договорів та спеціалізованих бухгалтерських рахунків обліку.
Для відображення особливостей процесів замовника було виконано низку доопрацювань самої системи “Бухгалтерія 2.0”.
Зокрема, було доопрацьовано довідники "Підприємство”, “Контрагенту” та документи “Анкета нового клієнта”, “Утримання податку” та “Платіжні доручення вихідні”, що дозволило автоматизувати заповнення необхідних полів і уникнути подвійного введення однієї й тієї ж інформації.
Після налаштування обміну з клієнт-банком було реалізовано автоматичне формування вхідних платіжних доручень та налаштовано вивантаження вихідних платіжних доручень.
Результат
В результаті виконаних робіт наш клієнт суттєво скоротив час із внесення даних до системи. Це дозволило значно прискорити ключові бізнес-процеси клієнта.
При цьому було максимально зменшено вплив людського фактора та мінімізовано можливість внесення до системи некоректних даних. Тепер робота, яка раніше займала більше тижня, може бути виконана протягом одного дня.
Сфера | Фінансовий сектор |
Количество сотрудников | 100 |
Длительность проекта | 2 місяці |
Основной продукт | Бухгалтерія 2.0 |
Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам
Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію. |
Заказать решение
|