ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Створення системи для управління персоналом у Platinum Bank

      • Главная
      • Проєкти
      • Фінансовий сектор
      • Створення системи для управління персоналом у Platinum Bank
      • Створення системи для управління персоналом у Platinum Bank
      Задача

      Завдання: Platinum Bank потребував універсального продукту, за допомогою якого можна координувати роботу трудового колективу, вести кадровий облік, планувати графік відпусток і проводити централізований розрахунок заробітної плати всіх співробітників підрозділів банку.



      Сфера
      Банківські послуги
      Количество сотрудников
      2000
      Длительность проекта
      5 місяців
      Основной продукт
      Зарплата і управління персоналом 8
      Все характеристики
      Заказать решение
      Задать вопрос
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке запитання щодо проєкту

      Platinum Bank - український банк, який займає одну з провідних позицій у сфері споживчого кредитування. Входить до групи великих банків за класифікацією НБУ

      • Описание
      Описание

      Про клієнта

      Platinum Bank здійснює споживче кредитування, відкриває депозити та поточні рахунки, надає послуги інвесторам. Його мережа включає 73 відділення та понад 1,5 тис. пунктів обслуговування та видачі кредитів. Обслуговує понад 2 млн. клієнтів.

      Банк, який фокусується в основному на роздрібному бізнесі, з 2014 року почав активно розвивати корпоративний напрямок.

      У період активного зростання та збільшення частки ринку у клієнта виникла потреба у широкому наборі інструментів для роботи з персоналом з метою регулювання кадрового забезпечення, розрахунку заробітної плати по 2000 співробітників, гнучкого управління графіками відпусток співробітників компанії.

      У зв'язку з цим виникає необхідність переходу більш сучасний програмний продукт. Реалізацію поставлених цілей Platinum Bank довірив професіоналам в особі нашої компанії і, як результат нашої взаємодії, банк отримав якісний продукт, що максимально задовольняє потреби в оптимальні терміни.

      Які завдання стояли під час впровадження?

      Враховуючи основне побажання клієнта щодо можливості реєстрації графіка відпусток та реєстрації залишків відпусток у розрізі робочих років, програмний продукт “Зарплата та управління персоналом 8” виявився рішенням, що максимально задовольняє завдання клієнта.

      Відповідно, першим завданням проєкту було перенесення даних зі старої інформаційної бази до нової бази “Зарплата та управління персоналом 8”, у тому числі перенесення історії кадрового обліку, нарахувань та утримань із заробітної плати за останні 3 роки.

      Функціонал реєстрації графіка відпусток з урахуванням робочих років було реалізовано у типовій конфігурації програмного продукту, що дозволяє мінімізувати трудовитрати для проведення доопрацювань інформаційної бази.

      Для Platinum Bank важливим було зберегти історію про виплату заробітних плат та нараховані відпустки за попередній рік, не обмежуючись лише заповненням початкових залишків, як передбачає типовий режим переходу в нову інформаційну базу. Враховуючи різні структури даних та різні структури документів у платформах, між якими здійснювалося перенесення даних, завдання не могло бути реалізовано стандартними механізмами обміну. Але завдяки досвіду нашої команди побажання клієнта було здійснено.

      Що було зроблено

      Завдяки активній взаємодії учасників проєктної команди з обох сторін було здійснено перехід у нову інформаційну базу “Зарплата та управління персоналом 8” у найкоротші терміни.

      Враховано особливе побажання клієнта, відповідно до якого всю історію про виплату заробітних плат та нараховані відпустки за 3 роки було перенесено до нової інформаційної бази.

      Також було здійснено доопрацювання “Розрахунок резерву відпусток”, що дозволяє автоматично розраховувати резерв відпусток та оперативно контролювати розмір зобов'язань на обрану дату.

      Здійснено доопрацювання “Розрахунок відпусток за декретною відпусткою” з поділом за видом відпустки, що надає можливість відображати в інформаційній базі дані в розрізі співробітників компанії, які перебувають у декретній відпустці, а також дані в розрізі працівників, прийнятих на декретні посади.

      Також було проведено групове навчання співробітників клієнта по роботі із системою загалом та доопрацьованим функціоналом зокрема. І команда бізнес-аналітиків здійснювала консультаційну підтримку на етапі промислової експлуатації з метою полегшити перехід у нову систему для користувачів.

      Результат

      В результаті впровадження нашою командою нової системи “Зарплата та управління персоналом 8”, а також виконаних робіт, у клієнта з'явилася можливість використання широкого набору інструментів для роботи з персоналом, регулювати кадрове забезпечення, автоматично розраховувати резерв відпусток, автоматизувати облік декретних відпусток, а також зберегти історію виплат заробітної плати та відпусток за попередній рік, що не передбачається типовими механізмами обмінів, але стало можливим завдяки високому рівню кваліфікації та професіоналізму нашої команди та активній взаємодії з боку замовника.

      Реалізацію проєкту було завершено успішно, у заздалегідь обумовлені терміни, чому засвідчує наша довга історія подальшої співпраці з Platinum Bank у режимі інформаційно-технічного супроводу.


      Характеристики проекта
      Сфера Банківські послуги
      Количество сотрудников 2000
      Длительность проекта 5 місяців
      Основной продукт Зарплата і управління персоналом 8

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.

      Заказать решение

      Назад к списку Следующее решение
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube