Виклики та рішення
Громадська організація "ХЕЛП ПІПЛ" звернулася до нас з запитом про налаштування прав комірника, а саме: обмежити доступ до бухгалтерських документів та до звітів, що є конфіденційною інформацією, та запобігти помилок при роботі комірника з програмою.
Але типовий функціонал програми BAS “Бухгалтерія ПРОФ”, не давав можливості зробити всі необхідні налаштування і було прийняте рішення зробити доопрацювання - створення індивідуальної ролі комірника.
Ціллю доробки було створення нової ролі Комірник, створення нових документів для цієї ролі та їх друкованих форм, створення звіту по залишкам для Комірника, обмеження доступу до повного функціоналу програми.
Унікальний інтерфейс
Комірник отримав новий інтерфейс, де відображаються тільки документи оприбуткування та списання, необхідні довідники: Організації, Склади, контрагенти та номенклатура та звіт: Залишки товарів на складі, Звіт формується тільки по проведеним бухгалтером документам Надходження та Реалізація товарів та послуг.
Можливість створення та редагування документів
Комірник може створювати нові документи Оприбуткування та Списання товарів комірником на склад, без можливості проведення та створення проводок, проте з можливістю, щоб на підставі цього документа Бухгалтер міг ввести документ Надходження та Реалізація товарів та послуг з автоматичним заповненням відповідних полів та табличних частин.
Також, з урахуванням специфіки роботи організації, було додано можливість заведення товару з нульовою вартістю, та додана можливість вказувати “транзитний товар”, як той, який надають організації тільки на доставку у тимчасово окуповані території.
Формування звітів
Комірник може формувати звіт, який було розроблено саме дня його ролі, пов'язаний з обліком товарів на складі, та робити відбір по складам та за видом товару. Таким чином, комірник отримує доступ тільки до даних, які мають бути йому доступні. Окрім цього було додана можливість зробити відбір по транзитному товару у звіті.
Відбір номенклатури по облікових регістрах
Для полегшення роботи комірника при створенні документу "Списання товарів зі складу", був реалізований відбір номенклатури напряму з регістрів бази даних. Вибір номенклатури відбувається в залежності від обраного складу в документі, що прискорює пошук потрібних позицій номенклатури.
Структура підпорядкованості
Для документів, створених для ролі Комірник, було реалізовано відображення їх в структурі підпорядкованості. Це дає можливість, у разі необхідності, відображати ієрархічний список пов’язаних документів.
Автоматичне встановлення цін
При створенні документу списання комірником, ціна встановлюється автоматично, з останнього Надходження товарів і послуг, проведеного бухгалтером, з можливістю ручного коригування користувачем.
Результат
Громадська організація "ХЕЛП ПІПЛ" отримала індивідуально розроблену роль та інтерфейс для комірника, що відповідають її особливим потребам. Новий функціонал дозволив ефективно взаємодіяти з бухгалтерським відділом та здійснювати оптимальний облік товарів на складі. Це сприяло покращенню робочих процесів і зменшенню можливості помилок у діяльності організації та збереження конфіденційної інформації.
Хочемо ще раз подякувати ГО "ХЕЛП ПІПЛ" за їх роботу в ці складні часи! Ця організація займається комплексною допомогою ВПО, зосереджуючись на евакуації з окупованих територій.
Звертайтеся за посиланням, якщо вам потрібна допомога, чи ви хочете долучитися - helppeople.org.ua
Ми сильні, коли разом! Все буде Україна!