Завдання: Завдання полягало в тому, щоб адаптувати наявні у клієнта системи під специфіку бізнесу - складський облік та перевезення.
Завдання: Завдання полягало в тому, щоб адаптувати наявні у клієнта системи під специфіку бізнесу - складський облік та перевезення.
На момент нашої співпраці компанія “FM Logistic” використовувала як основний програмний продукт для планування ресурсів, оперативного обліку та прийняття управлінських рішень “Управління торговим підприємством”.
Про клієнта
“FM Logistic” – це домашня компанія. З моменту свого створення в 1967 році вона піднімалася сходами до успіху крок за кроком. На сьогоднішній день група є одним із провідних постачальників логістичних послуг на міжнародному рівні. “FM Logistic” вкладає кошти в інновації, пропонуючи логістичні рішення, що відповідають потребам споживачів зростання електронної комерції та багатоканальної дистрибуції.
Які завдання стояли під час впровадження?
На момент нашої співпраці компанія “FM Logistic” використовувала як основний програмний продукт для планування ресурсів, оперативного обліку та прийняття управлінських рішень “Управління торговим підприємством 8”.
У зв'язку з наявністю операцій, які притаманні специфіці цієї галузі бізнесу, були потрібні суттєві доопрацювання типового функціоналу. Також, для розрахунку зарплат та ведення кадрового обліку було впроваджено систему “Зарплата та управління персоналом 8” та проведено навчання працівників.
Що було зроблено
За тривалий час нашої співпраці було реалізовано багато доопрацювань та налаштувань під індивідуальні процеси нашого Замовника.
Зокрема, було розроблено та налаштовано автоматичне розсилання партнерам нашого клієнта інформації про стан їхніх взаємин. Також, за запитом замовника, ми підготували та втілили на базі основного програмного продукту “Управління торговим підприємством 8” робоче місце комірника для зручності використання в роботі терміналів збору даних та загального управління товаром на складі.
Оскільки компанія потребує чіткого розмежування прав доступу, до нас надходять численні запити на лінію підтримки, які отримують швидке рішення від наших фахівців. В рамках цих завдань ми створюємо та налаштовуємо профілі нових користувачів або допомагаємо з керуванням вже існуючих профілів.
В рамках одного із завдань, був налаштований обмін даними з сайтом компанії для швидкого реагування на заявки їхніх клієнтів.
Окрім підтримки основної облікової системи, ми вирішували завдання, пов'язані з підтримкою програмного продукту “Зарплата та управління персоналом 8”. З інформації, отриманої з цього блоку, було реалізовано розподіл витрат за оплату праці в розрізі клієнтів, що дозволяє деталізувати витрати компанії замовника до необхідних управлінських аналітик.
Для того, щоб робота в системі повністю відповідала потребам ведення бізнесу, наша команда експертів оперативно узгодила та розробила низку додаткових звітів, друкованих форм та зовнішніх обробок, які дозволяють досягти більш повного аналізу діяльності компанії нашого замовника.
Результат
Завдяки професіоналізму наших співробітників та оперативному реагуванню на запити, замовник отримує якісне та швидке обслуговування. А також здійснення необхідних функцій під свої унікальні особливості ведення бізнесу.
Сфера | Логістичні послуги |
Количество сотрудников | 150 |
Длительность проекта | 11 місяців |
Основной продукт | Управління торговим підприємством 8 |
Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам
Менеджери компанії з радістю дадуть відповіді на ваші питання, зроблять розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію. |
Заказать решение
|