Різні рівні підтримки забезпечують комфортну та ефективну роботу:
-
Оновлення типових конфігурацій;
-
Консультаційну підтримку з віддаленим підключенням;
-
“FREDO Звіт” для складання електронної звітності (на одну юр. Особу);
-
Повний доступ до Інформаційної системи its.bas-soft.eu
Ціни на тарифи ІТС у всіх однакові, відрізняється лише якість наданих послуг.
Абонентський супровід – індивідуальний рівень обслуговування, всі переваги ІТС Проф та додаткові сервіси підтримки (Quick, Smart, Happy).
Переваги:
-
Необхідна швидкість реакції у всіх питаннях співробітництва;
-
-
Закріплені персональний менеджер та спеціаліст;
-
-
Ми забезпечуємо безперервну роботу Вашої системи автоматизації;
-
-
Роботи не обмежені конкретними послугами і можуть бути спрямовані як на підтримку існуючої системи автоматизації, так і її розвиток;
-
-
Включені у вартість договору сервіси ІТС ПРОФ роблять роботу користувачів максимально комфортною та ефективною;
-
-
Регулярні роботи дозволяють прогнозувати витрати на обслуговування системи автоматизації;
-
-
Заздалегідь узгоджений графік обслуговування заощаджує час та гроші;
-
-
Вартість включених у договір послуг та сервісів значно нижча за сумарну їхню вартість окремо.
Хто може оформити супровід?
Оформити можуть юридична чи фізична особа – офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу. Офіційним користувачем вважається користувач, який придбав ліцензійну версію програми у компанії, що обслуговує.
Як оформити супровід?
Для того щоб оформити доступ до сервісу ІТС, необхідно, щоб було дотримання правил оформлення.
Оформлення доступу відбувається у два етапи:
1. Між користувачем та обслуговуючою компанією укладається договір на доступ до сервісів та оновлень (договір ІТС).
2. Обслуговуюча компанія реєструє договір ІТС.
Як отримати пільговий період доступу?
При покупці будь-якої програми для автоматизації бізнесу (крім базових версій) користувачі мають право на пільговий період доступу до сервісу ІТС:
-
три місяці доступу до ІТС без додаткової оплати;
-
-
чотири місяці доступу до ІТС без додаткової оплати при оформленні доступу на 12 місяців за ціною 8 місяців.
На пільговий період надається доступ до сервісу ІТС рівня ПРОФ.
Перелік сервісів та переваг ІТС
Оновлення програм:
-
можливість самостійного оновлення;
-
дистанційні оновлення, що виконуються фахівцями обслуговуючої компанії;
-
отримання інформації про плановані релізи.
Інформаційна система:
-
ІТС Авторами опублікованих матеріалів є розробники програм для автоматизації бізнесу, аудитори та методисти ІТС.
-
Використовуючи ІС ІТС, ви постійно підвищуєте свою кваліфікацію, заощаджуєте час на вирішення щоденних завдань, ефективно використовуєте свою програму для автоматизації бізнесу.
Лінія консультацій від розробника:
-
Лінія консультацій від розробника надає користувачам консультації щодо роботи з типовими конфігураціями “BAS” та іншими системами автоматизації
Лінія консультацій від “JANUARY.UA” з 09 00 до 22 00:
-
Лінія консультацій від “JANUARY.UA” надає користувачам консультації щодо роботи з типовими конфігураціями “BAS”, FREDO, M.E.Doc.
-
Консультації надаються у телефонному режимі та з віддаленим підключенням. тел.: +380 (44) 200-02-21 (01)
Ваш системний адміністратор
Перелік робіт сервісу “Ваш системний адміністратор”:
-
Встановлення та налаштування програм (наприклад, Microsoft Office);
-
Створення антивірусного захисту;
-
Налаштування мережевих пристроїв (wi-fi-роутерів, принтерів);
-
Очищення кешу;
-
І вирішення інших питань, з якими Ви стикаєтесь щодня
FREDO Докмен:
FREDO Докмен - сервіс електронного документообігу.
-
надійність та впевненість у справжності документа – документ шифрується та підписується ЕЦП;
-
контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах - відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі сервісу;
-
економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву).
FREDO Звіт:
FREDO Звіт - сервіс подачі електронної звітності.
-
розширений комплект регламентованих звітів з оперативним оновленням;
-
тісна інтеграція “FREDO Звіт” із програмами для автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних експортних файлів;
-
перевірка заповнення документа;
-
надсилання звітів до державних органів у будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
-
перенесення архівних даних із програми М.Е.Doc;
-
можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
-
можливість вести кілька підприємств в одній базі та робота в мережевому режимі.
Лекторій:
Лекторій – це унікальна можливість поспілкуватися з методистами ІТС та запрошеними фахівцями, отримати достовірну інформацію “з перших вуст”.
Ви отримуєте компетентні відповіді на запитання без додаткових витрат на дорогу. Після проведення захід можна переглянути в записі на сайті ІТС.
Консультації аудитора:
Користувачі, які уклали договір ІТС ПРОФ, мають можливість отримати 1 консультацію на місяць в рамках сервісу “Консультації аудитора” протягом дії договору.
-
зниження помилок у веденні обліку;
-
скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук потрібної інформації.
-
підвищення кваліфікації за рахунок отримання консультацій від висококваліфікованих фахівців;
-
допомога у формуванні запиту до ДПС для отримання відповіді у потрібному ключі та мінімізації ризиків отримати відписку;
Пактум.Контрагент:
-
інтеграція сервісу з типовими конфігураціями;
-
можливість натисканням однієї кнопки створити нову картку контрагента або актуалізувати дані в існуючій;
-
виключення помилок при ручному введенні даних;
-
доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації;
-
цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних та святкових днів).
RDI Service:
оперативність отримання актуальної інформації про ставки зборів, податків, оновлених класифікаторів тощо;
зниження помилок при актуалізації інформації;
скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук та введення потрібної інформації;
ІТС Галузевий:
-
оперативна підтримка користувачів, яку надають розробники Галузевих ПП;
-
звернення на ЛК розробника Галузевого ПП будь-яким із перерахованих способів, який найбільш звичний та зручний для користувача;
-
посилений контроль розробників ПП за якістю супроводу Галузевих ПП;
-
можливість безпосередньо впливати на розвиток функціоналу Галузевого ПП, оцінюючи якість його супроводу, а також висловлюючи свої побажання щодо розвитку.