ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Супровід програм

      • Главная
      • Послуги
      • Услуги
      • Послуги BAS
      • Супровід програм BAS
      • Супровід програм
      • Послуги BAS
        • Впровадження програм
        • Супровід програм BAS
        • Налаштування та доопрацювання
        • Програміст BAS
        • Навчання BAS
      • IT-послуги

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Супровід програм

      Супровід програм

      Супровід програм “BAS” та “1С:Підприємство 8” — це регулярна, комплексна, інформаційна та технологічна допомога для підтримки та розвитку існуючої системи автоматизації.


      • Описание
      • Цены
      Описание

      Різні рівні підтримки забезпечують комфортну та ефективну роботу:

      Сервисы ИТС_1.jpg

      Сервисы ИТС_2.jpg

      ІТС ПРОФ – для тих, хто цінує час. Ми оновлюємо програми та консультуємо щодо роботи в них. Доступ до порталу (зміни законодавства, консультації аудиторів тощо):

      • Оновлення типових конфігурацій;

      • Консультаційну підтримку з віддаленим підключенням;

      • “FREDO:Звіт” для складання електронної звітності (на одну юр. Особу);

      • Повний доступ до Інформаційної системи its.1c.ua.

      Ціни на тарифи ІТС у всіх однакові, відрізняється лише якість наданих послуг.

      Абонентський супровід – індивідуальний рівень обслуговування, всі переваги ІТС Проф та додаткові сервіси підтримки (Quick, Smart, Happy).

      Переваги:

      • Необхідна швидкість реакції у всіх питаннях співробітництва;

      • Закріплені персональний менеджер та спеціаліст;

      • Ми забезпечуємо безперервну роботу Вашої системи автоматизації;

      • Роботи не обмежені конкретними послугами і можуть бути спрямовані як на підтримку існуючої системи автоматизації, так і її розвиток;

      • Включені у вартість договору сервіси ІТС ПРОФ роблять роботу користувачів максимально комфортною та ефективною;

      • Регулярні роботи дозволяють прогнозувати витрати на обслуговування системи автоматизації;

      • Заздалегідь узгоджений графік обслуговування заощаджує час та гроші;

      • Вартість включених у договір послуг та сервісів значно нижча за сумарну їхню вартість окремо.

      Хто може оформити супровід?

      Оформити можуть юридична чи фізична особа – офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу. Офіційним користувачем вважається користувач, який придбав ліцензійну версію програми у компанії, що обслуговує.

      Як оформити супровід?

      Для того щоб оформити доступ до сервісу ІТС, необхідно, щоб було дотримання правил оформлення.

      Оформлення доступу відбувається у два етапи:

      1. Між користувачем та обслуговуючою компанією укладається договір на доступ до сервісів та оновлень (договір ІТС).

      2. Обслуговуюча компанія реєструє договір ІТС.

      Як отримати пільговий період доступу?

      При покупці будь-якої програми для автоматизації бізнесу (крім базових версій) користувачі мають право на пільговий період доступу до сервісу ІТС:

      • три місяці доступу до ІТС без додаткової оплати;

      • чотири місяці доступу до ІТС без додаткової оплати при оформленні доступу на 12 місяців за ціною 8 місяців.

      На пільговий період надається доступ до сервісу ІТС рівня ПРОФ.

      Перелік сервісів та переваг ІТС

      Оновлення програм:

      • можливість самостійного оновлення;

      • дистанційні оновлення, що виконуються фахівцями обслуговуючої компанії;

      • отримання інформації про плановані релізи.

      Інформаційна система:

      • ІТС Авторами опублікованих матеріалів є розробники програм для автоматизації бізнесу, аудитори та методисти ІТС.

      • Використовуючи ІС ІТС, ви постійно підвищуєте свою кваліфікацію, заощаджуєте час на вирішення щоденних завдань, ефективно використовуєте свою програму для автоматизації бізнесу.

      Лінія консультацій від розробника:

      • Лінія консультацій від розробника надає користувачам консультації щодо роботи з типовими конфігураціями “BAS” та “1С:Підприємство”

      Лінія консультацій від “JANUARY.UA” з 09 00 до 22 00:

      • Лінія консультацій від “JANUARY.UA” надає користувачам консультації щодо роботи з типовими конфігураціями “BAS” та “1С:Підприємство 8”, FREDO, M.E.Doc.

      • Консультації надаються у телефонному режимі та з віддаленим підключенням. тел.: +380 (44) 200-02-21 (01)

      Ваш системний адміністратор

      Перелік робіт сервісу “Ваш системний адміністратор”:

      • Встановлення та налаштування програм (наприклад, Microsoft Office);

      • Створення антивірусного захисту;

      • Налаштування мережевих пристроїв (wi-fi-роутерів, принтерів);

      • Очищення кешу;

      • І вирішення інших питань, з якими Ви стикаєтесь щодня

      FREDO Докмен:

      FREDO Докмен - сервіс електронного документообігу.

      • надійність та впевненість у справжності документа – документ шифрується та підписується ЕЦП;

      • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах - відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі сервісу;

      • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву).

      FREDO Звіт: 

      FREDO Звіт - сервіс подачі електронної звітності.

      • розширений комплект регламентованих звітів з оперативним оновленням;

      • тісна інтеграція “FREDO Звіт” із програмами для автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних експортних файлів;

      • перевірка заповнення документа;

      • надсилання звітів до державних органів у будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;

      • перенесення архівних даних із програми М.Е.Doc;

      • можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;

      • можливість вести кілька підприємств в одній базі та робота в мережевому режимі.

      Лекторій:

      Лекторій – це унікальна можливість поспілкуватися з методистами ІТС та запрошеними фахівцями, отримати достовірну інформацію “з перших вуст”.

      Ви отримуєте компетентні відповіді на запитання без додаткових витрат на дорогу. Після проведення захід можна переглянути в записі на сайті ІТС.

      Консультації  аудитора: 

      Користувачі, які уклали договір ІТС ПРОФ, мають можливість отримати 1 консультацію на місяць в рамках сервісу “Консультації аудитора” протягом дії договору.

      • зниження помилок у веденні обліку;

      • скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук потрібної інформації.

      • підвищення кваліфікації за рахунок отримання консультацій від висококваліфікованих фахівців;

      • допомога у формуванні запиту до ДПС для отримання відповіді у потрібному ключі та мінімізації ризиків отримати відписку;

      Пактум.Контрагент:

      • інтеграція сервісу з типовими конфігураціями;

      • можливість натисканням однієї кнопки створити нову картку контрагента або актуалізувати дані в існуючій;

      • виключення помилок при ручному введенні даних;

      • доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена ​​система автоматизації;

      • цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних та святкових днів).

      RDI Service:

      оперативність отримання актуальної інформації про ставки зборів, податків, оновлених класифікаторів тощо;

      зниження помилок при актуалізації інформації;

      скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук та введення потрібної інформації;

      ІТС Галузевий:

      • оперативна підтримка користувачів, яку надають розробники Галузевих ПП;

      • звернення на ЛК розробника Галузевого ПП будь-яким із перерахованих способів, який найбільш звичний та зручний для користувача;

      • посилений контроль розробників ПП за якістю супроводу Галузевих ПП;

      • можливість безпосередньо впливати на розвиток функціоналу Галузевого ПП, оцінюючи якість його супроводу, а також висловлюючи свої побажання щодо розвитку.

      Цены
      Тариф ''Quick''
      1 350 грн./міс.
      Заказать
      ИТС ПРОФ. 12 мес
      11 880 грн/12 мес.
      Заказать
      Тариф ''Smart''
      2 200 грн./міс.
      Заказать
      Тариф ''Happy''
      9 000 грн./міс.
      Заказать
        • Previous
        • Next
      ЛК с 09:00 до 22:00
      Y
      Y
      Y
      Y
      Консультации по FREDO Звіт
      Y
      Y
      Y
      Y
      Консультации по M.E.Doc
      Y
      Y
      Y
      Y
      Консультации по телефону
      40 минут в день
      20 минут в день
      60 минут в день
      unlim
      Консультации с удаленным подключением
      Y
      Y
      Y
      Y
      Обновление типовых конфигураций
      Y
      Y
      Y
      Y
      Обновление измененных конфигураций
      Y
      N
      Y
      Y
      Кол-во часов для обучения или доработок
      1 час в месяц
      2 часа в месяц
      10 часов в месяц
      Очистка базы данных от помеченных на удаление объектов
      N
      Y
      Y
      Создание архивной копии
      Y
      Y
      Y
      Диагностика базы данных на предмет целосности и корректности
      Y
      Y
      Y
      Доступ к информационной системе its.1c.ua
      Y
      Y
      Y
      Y
      Доступ к сервисам ІТС на Портале - portal.1c.eu
      Y
      Y
      Y
      Y
      Лицензия ФРЕДО:ЗВІТ
      Y
      Y
      Y
      Y
      Доступ к порталу обновлений
      Y
      Y
      Y
      Y
      Скидка на готовые модули компании ЯНВАРЬ UA
      20%
      10%
      30%
      50%

      Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

      Заказать услугу

      Назад к списку
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube