Лінійка програм BAS поповнилася ще одним галузевим рішенням – "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях". Програма призначена для автоматизації управління та обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми та дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.
З 17.06.2021 р. можна купити "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" за такими цінами:
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" - 6 690 грн
Для розширення кількості об'єктів ЖКГ, для яких у програмі можна вести облік, необхідно докупити додаткові галузеві ліцензії "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" на відповідну кількість будинків.
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 1 будинок" - 2 100 грн
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 5 будинків" - 8 400 грн
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 10 будинків" - 16 170 грн
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 20 будинків" - 31 500 грн
"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія на 50 будинків" - 73 500 грн
Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500 робочих місць). Кількість ліцензій на використання, що купуються, визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання у серверному варіанті.
ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ
Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для ведення лише управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського та податкового обліку рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для загального використання з цією програмою у прикладному рішенні реалізовано обмін даними на рівні документів.
Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими у документах. Факт здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення у різних розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.
Система має можливість реєстрації та формування первинних документів господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо.
Електронні аналоги паперових документів дозволяють у зрозумілій формі реєструвати господарські операції у системі.
Аналітичні звіти, які є у прикладному рішенні, дозволяють користувачам отримувати інформацію з усіх розрізів обліку.
Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації та критерії відбору даних у звітах, відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також формувати власні варіанти налаштування звітів.
Програма має такі основні функціональні можливості:
-
Автоматизація обчислення вартості кожної з наданих споживачам послуг відповідно до чинних тарифів, норм та умов, що впливають на результати обчислень;
-
Коригування вартості кожної наданої споживачеві послуги за наявності пільг та субсидій у споживача;
-
Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг за кожною з наданих послуг з урахуванням пільг та субсидій;
-
Визначення сум коштів, що підлягають відшкодуванню керуючої організації державними структурами, що компенсують витрати керуючої організації, пов'язані з наданням пільг та субсидій;
-
Облік сум взаєморозрахунків за кожною з наданих послуг за державними структурами, що компенсують витрати керуючої організації, пов'язані з наданням пільг та субсидій;
-
Облік отриманих коштів від споживачів послуг;
-
Облік отриманих коштів від державних структур, що компенсують витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг та субсидій;
-
Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг;
-
Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.
Щоб скористатися пільговим апгрейдом звертайтесь до наших фахівців за тел. 044 200-02-01 або залишайте заявку на сайті!