ЯНВАРЬ•UA
Logo3.png
+38 (044) 200-02-01
+38 (044) 200-02-21
+38 (093) 200-02-52
+38 (044) 200-02-20
Телефонуйте з 8:00 до 18:00
Замовити дзвінок
UA RU
Компанія
  • Про компанію
  • Новини
  • Наша команда
  • Відгуки
  • Клієнти
  • Вакансії
  • Питання та відповіді
Продукти
  • BAS
    • BAS в хмарі
    • Рішення для масового ринку
    • Рішення для корпоративного ринку
    • Галузеві рішення BAS
    • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
      • BAS ПРОФ
      • BAS КОРП
    • Додаткові модулі BAS
  • Програмний РРО (пРРО)
  • ЛІГА:ЗАКОН
    • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
    • Періодичні видання та довідники
    • Сервіси моніторингу та аналізу
  • Електронна звітність та ЕДО
    • Електронна звітність
      • M.E.Doc
      • FREDO Звіт
      • СОТА
    • Електронний документооберт
      • M.E.Doc
      • FREDO ДокМен
      • FlyDoc
Послуги
  • Послуги BAS
    • Впровадження програм
    • Супровід програм BAS
    • Налаштування та доопрацювання
    • Програміст BAS
    • Навчання BAS
  • IT-послуги
Проєкти
  • Електронний документообіг
  • Торгівля
  • Виробництво
  • Енергетика
  • Retail
  • Фінансовий сектор
  • Логістика
Акції
Блог
Контакти
Ещё
    ЯНВАРЬ•UA
    Компанія
    • Про компанію
    • Новини
    • Наша команда
    • Відгуки
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Питання та відповіді
    Продукти
    • BAS
      • BAS в хмарі
      • Рішення для масового ринку
      • Рішення для корпоративного ринку
      • Галузеві рішення BAS
      • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
        • BAS ПРОФ
        • BAS КОРП
      • Додаткові модулі BAS
    • Програмний РРО (пРРО)
    • ЛІГА:ЗАКОН
      • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
      • Періодичні видання та довідники
      • Сервіси моніторингу та аналізу
    • Електронна звітність та ЕДО
      • Електронна звітність
        • M.E.Doc
        • FREDO Звіт
        • СОТА
      • Електронний документооберт
        • M.E.Doc
        • FREDO ДокМен
        • FlyDoc
    Послуги
    • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Супровід програм BAS
      • Налаштування та доопрацювання
      • Програміст BAS
      • Навчання BAS
    • IT-послуги
    Проєкти
    • Електронний документообіг
    • Торгівля
    • Виробництво
    • Енергетика
    • Retail
    • Фінансовий сектор
    • Логістика
    Акції
    Блог
    Контакти
    Ещё
      ЯНВАРЬ•UA
      +38 (044) 200-02-01
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Новини
        • Наша команда
        • Відгуки
        • Клієнти
        • Вакансії
        • Питання та відповіді
      • Продукти
        • назад
        • Продукти
        • BAS
          • назад
          • BAS
          • BAS в хмарі
          • Рішення для масового ринку
          • Рішення для корпоративного ринку
          • Галузеві рішення BAS
          • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • назад
            • Клієнтські та серверні ліцензії BAS
            • BAS ПРОФ
            • BAS КОРП
          • Додаткові модулі BAS
        • Програмний РРО (пРРО)
        • ЛІГА:ЗАКОН
          • назад
          • ЛІГА:ЗАКОН
          • Інформаційно-правові системи ЛІГА: ЗАКОН
          • Періодичні видання та довідники
          • Сервіси моніторингу та аналізу
        • Електронна звітність та ЕДО
          • назад
          • Електронна звітність та ЕДО
          • Електронна звітність
            • назад
            • Електронна звітність
            • M.E.Doc
            • FREDO Звіт
            • СОТА
          • Електронний документооберт
            • назад
            • Електронний документооберт
            • M.E.Doc
            • FREDO ДокМен
            • FlyDoc
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Послуги BAS
          • назад
          • Послуги BAS
          • Впровадження програм
          • Супровід програм BAS
          • Налаштування та доопрацювання
          • Програміст BAS
          • Навчання BAS
        • IT-послуги
      • Проєкти
        • назад
        • Проєкти
        • Електронний документообіг
        • Торгівля
        • Виробництво
        • Енергетика
        • Retail
        • Фінансовий сектор
        • Логістика
      • Акції
      • Блог
      • Контакти
      • +38 (044) 200-02-01
        • назад
        • Зворотній зв'язок
        • +38 (044) 200-02-01
        • +38 (044) 200-02-21
        • +38 (093) 200-02-52
        • +38 (044) 200-02-20
        • Замовити дзвінок
      Будьте на зв'язку
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      office@january.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube

      Впровадження BAS

      • Главная
      • Послуги
      • Услуги
      • Послуги BAS
      • Впровадження програм
      • Впровадження BAS
      • Послуги BAS
        • Впровадження програм
        • Супровід програм BAS
        • Налаштування та доопрацювання
        • Програміст BAS
        • Навчання BAS
      • IT-послуги

      Наші спеціалісти дадуть відповідь на будь-яке питання по послугам

      Задать вопрос

      Впровадження BAS

      Впровадження BAS

      Комплекс послуг для швидкого запуску систем “BAS”.

      • Описание
      • Цены
      Описание

      Програмне забезпечення на платформі “BAS” - це зручний та гнучкий інструмент для будь-якої компанії. Саме це важливо для ведення обліку, без якого неможлива робота сучасної організації. Давайте розберемося, що таке впровадження “BAS” на підприємстві.

      Існує думка, що достатньо купити диск із програмою, встановити її і все запрацює як годинник. Але часто не все так просто.

      Насправді починають виникати різного роду питання та складності під час роботи з програмою. Звичайно ж можна змиритися та намагатися працювати, як вийде, але є й інший шлях, продуктивніший – скористатися послугою впровадження систем “BAS” та почати співпрацювати з професіоналами.

      Що таке впровадження “BAS”?

      Впровадження систем автоматизації бізнесу “BAS” – це процес органічного переведення в нову конфігурацію бізнес-процесів, даних та користувачів Замовника, іншими словами – це комплекс дій, спрямований на те, щоб нова програма запрацювала на підприємстві Клієнта. Здійснюється силами консультантів щодо впровадження “BAS” або, на складних проєктах, силами цілої команди спеціалістів із добрим досвідом впровадження систем автоматизації бізнесу “BAS”.

      Чому так важливо грамотно запровадити “BAS” на підприємстві?

      Кожен керівник знає - правильно працююча система потрібна для того, щоб уберегти підприємство від помилок в обліку (вони можуть з'являтися через неправильні налаштування програми); щоб дані не були спотворені, всі звіти формувалися швидко та точно; щоб забезпечити коректність інформації, що передається між відділами (або системами) та виключити простої через очікування.

      Затримки даних, непрозорість, простої та помилки – це непотрібні ризики для компанії Замовника. Але, на жаль, ці ризики стають реальністю за непрофесійного впровадження “BAS”.

      Окрім некоректностей перенесення даних та налаштування системи, є ще й людський фактор. Співробітники компаній-Замовників звикли працювати в старому програмному забезпеченні (або без нього) і їм не завжди подобається ідея переходу в нову систему. А без людей програма не працюватиме. Для того, щоб полегшити перехід і потрібні професійні консультанти щодо впровадження систем автоматизації бізнесу “BAS” – вони знімуть негатив та навчать, покажуть як зручніше працювати у програмі та проконсультують з питань, що виникли.

      Підводного каміння багато, тому краще довірити автоматизацію на базі систем автоматизації бізнесу “BAS” професіоналам.

      З чого починається впровадження “BAS” та які його етапи?

      Впровадження BAS починається зі знайомства Замовника з програмами лінійки “BAS” та вибір відповідної. За допомогою грамотної консультації нашого фахівця Замовнику необхідно зупинити свій вибір на якійсь із конфігурацій на платформі “BAS”. Консультант по впровадженню “BAS” у свою чергу ознайомлюється з вимогами та побажаннями з боку керівництва та відповідальних осіб компанії Замовника, складає план впровадження.

      Після цього починається підготовка до автоматизації та власне впровадження системи “BAS”:

      Етап 1: більш детальне вивчення процесів для підприємства, де планується впровадження, і, навіть, складання комерційної пропозиції, вибір конкретного виконавця (чи команди) впровадження. Цей етап називають обстеженням. Результатом цього етапу є остаточно узгоджені вимоги до автоматизованої системи обліку, підписаний договір на надання послуг та специфікація до нього (у ній зазначаються перелік, строки виконання та вартість послуг із впровадження системи “BAS”).

      Етап 2: написання технічного завдання (ТЗ) на доопрацювання (у разі їх необхідності) та на обмін даними з іншими системами, а також розробка функціоналу згідно з ТЗ. Під час цього етапу наші спеціалісти готують систему до впровадження.

      Етап 3: підготовка бази даних до застосування. Під час цього етапу консультанти щодо впровадження систем автоматизації бізнесу “BAS” та фахівці Замовника узгоджують вимоги до перенесення даних зі старого ПЗ, проводиться завантаження залишків та довідників (можливе також перенесення історичних даних у разі потреби).

      Етап 4: підготовка користувачів до впровадження. Співробітників Замовника, які працюватимуть із програмою “BAS” ділять на групи проводять навчання за тими ділянками програми, з якими вони надалі працюватимуть.

      Етап 5: запуск. Спочатку проводиться запуск у тестову експлуатацію, потім – у промислову. Створюється робоча база, виконуються налаштування конфігурації для зручності користувачів та коректного ведення обліку, співробітники Замовника починають вводити дані до системи, а наша команда з впровадження “BAS” забезпечує успішність цього процесу.

      Основні фактори, що впливають на вартість послуги впровадження:

      • Сфера діяльності компанії (виробництво, торгівля, послуги, будівництво тощо).

      • Контури, що вимагають автоматизації (бухгалтерський та податковий облік, кадровий облік та розрахунок заробітної плати, складський та торговий облік, бюджетування, документообіг, CRM тощо).

      • Масштаб підприємства (кількість співробітників, які працюють на підприємстві).

      • Кількість територіально віддалених об'єктів, які потрібно автоматизувати.

      • Число співробітників, чиї робочі місця будуть автоматизовані за допомогою “BAS”.

      Загалом появу нової системи “BAS” в компанії можна порівняти з купівлею нового обладнання. Для того, щоб машина запрацювала, необхідно виконати масу маніпуляцій: встановити, підключити, забезпечити необхідними витратними матеріалами, навчити користувача з нею працювати, забезпечити прийом результатів роботи машини, підтримувати роботу з нею користувачів напочатку, проводити своєчасну перевірку та планове технічне обслуговування тощо. З “BAS” ситуація дуже схожа.

      Причому послуга впровадження буде однаково корисною та ефективною як для великих холдингів, де працюють сотні чи тисячі співробітників, так і для невеликих компаній, де працівників не так багато.

      Досвід впровадження “BAS” допомагає нашим спеціалістам надавати якісні послуги Клієнтам та впроваджувати системи автоматизації бізнесу на підприємствах різних сфер діяльності.

      Цены
      Junior 1C:Developer
      600 грн/час
      Заказать
      Middle 1C:Developer
      900 грн/час
      Заказать
      Senior 1C:Developer
      1 200 грн/час
      Заказать
      Expert 1C:Developer
      1 500 грн/час
      Заказать
      1C:Architect
      1 500 грн/час
      Заказать
        • Previous
        • Next

      Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

      Заказать услугу

      Назад к списку
      Компанія
      Про компанію
      Новини
      Наша команда
      Відгуки
      Клієнти
      Вакансії
      Питання та відповіді
      Продукти
      BAS
      Програмний РРО (пРРО)
      ЛІГА:ЗАКОН
      Електронна звітність та ЕДО
      Послуги
      Послуги BAS
      IT-послуги
      Проєкти
      Електронний документообіг
      Торгівля
      Виробництво
      Енергетика
      Retail
      Фінансовий сектор
      Логістика
      Наші контакти


      +38 (044) 200-02-01
      office@january.ua
      м. Київ, вул. Олександра Пироговського, 18
      © 2023 Всі права захищені.
      • Facebook
      • Instagram
      • YouTube