Про клієнта
З моменту заснування у 2002 році TRASSIR займається створенням реальних продуктів для систем відеоспостереження, спираючись на власні інноваційні рішення та побажання клієнтів. Ефективність такого підходу дозволила встановити незліченну кількість систем відеоспостереження на території України та за її межами. На даний момент на рахунку TRASSIR понад півтори сотні постійних партнерів, десятки нагород та дипломів з виставок. Компанія щорічно підтверджує статус локомотива галузі та основного законодавця технологій новими розробками та реалізацією проєктів будь-якої складності та масштабів.
Візитною карткою TRASSIR, найбільшого виробника та інтегратора систем відеоспостереження, є торгова марка TRASSIR, яка поєднує в собі як інтелектуальне ПЗ, так і професійне обладнання обробки відео. TRASSIR вже понад 12 років є законодавцем технологій у програмному забезпеченні для відеоспостереження.
Які завдання стояли під час впровадження?
Раніше для ведення бухгалтерського та управлінського обліку клієнт використовував програмний продукт “Управління торговим підприємством 8”. Цей продукт, хоч і був сильно доопрацьований під специфіку компанії, але не повністю відповідав потребам бізнесу та не міг відображати повною мірою загальну картину роботи підприємства.
І при відкритті нової юридичної особи клієнт прийняв рішення про впровадження нової системи, яка б допомогла вирішити існуючі завдання.
Основним продуктом для впровадження та автоматизації всіх контурів бізнесу став “BAS ERP”, який використовувався в одному із підрозділів компанії.
Першочергові завдання проєкту:
-
Оперативно встановити програму та створити початкові налаштування, щоб компанія могла відображати продаж товару,
-
Ввести до бази довідкову інформацію та зробити налаштування для ведення бухгалтерського та фінансового обліку компанії,
-
Зробити налаштування та доопрацювання для складського обліку та закупівель,
-
Налаштувати оперативну та управлінську звітність.
Що було зроблено
Насамперед було встановлено сам програмний продукт “BAS ERP” та проведено навчання ключових користувачів типовому функціоналу системи. Роботу в системі розпочав відділ продажу.
У процесі роботи було реалізовано низку доробок, у тому числі доопрацювання журналу складських ордерів. А саме доопрацювання зручного користувача інтерфейсу та швидкого пошуку всіх складських ордерів за штрих-кодом товару.
Завдяки співпраці наших аналітиків, програмістів та співробітників клієнта було здійснено доопрацювання автоматичного відкриття за штрих-кодом товару саме того документа “Реалізація товарів та послуг”, яким товар було продано.
Для автоматизації існуючих бізнес-процесів підприємства наша команда здійснила доопрацювання робочого місця з доставки. Що дозволило зібрати (а також доопрацювати) весь необхідний функціонал системи в одному місці для зручності користувача.
Також було виявлено потребу у докладному аналізі даних із доставки. У зв'язку з чим було погоджено та розроблено звіт “Аналіз доставки”, в якому реалізовано можливість аналізу у розрізі номерів документа реалізації, одержувача (імені, телефону та адреси), складу перевізника, дати відправлення та номерів ТТН. І, відповідно, для коректної роботи звіту було доопрацьовано документ “Реалізація товарів та послуг” на вкладці “Доставка”, а саме – додано додаткові поля.
Сприяти поліпшенню якості та кількості продажів завдяки покращенню робочого місця менеджера допомогла доопрацювання спеціального повідомлення, яке сповіщало відповідального за клієнта менеджера про отримання оплати від клієнта.
Для швидкого прийняття бізнес-рішень було розроблено звіт “Відомість з відвантажень по менеджерах”, в якому основними параметрами для аналізу служать дані про фактичну кількість, ціну, найменування товару, проданого менеджером клієнту компанії.
У свою чергу було проведено доопрацювання необхідних друкованих форм: “Акт прийому передачі ПЗ”, а також друковані форми “Купівля/продаж ПЗ” для документів “Реалізація товарів та послуг” та “Надходження товарів та послуг”.
Також у процесі активної співпраці наша команда професіоналів оперативно реагувала на запитання користувачів, які виникали під час використання нового програмного продукту “BAS ERP”.
Результат
Завдяки багаторічному досвіду команди менеджерів, аналітиків та розробників, швидкого реагування на потреби та питання користувачів та навчання від наших професіоналів клієнт у найкоротший термін зміг розпочати роботу в новій системі “BAS ERP”. Перший етап проєкту зайняв лише 1,5 місяця.
А в результаті виконаних доопрацювань клієнт отримав систему, підлаштовану під його бізнес-процеси. І це, у свою чергу, допомогло співробітникам компанії швидше адаптуватися до нового інтерфейсу, а керівництву компанії мати можливість оперативно приймати управлінські рішення на підставі звітів.